اخبار انتصابات

 

 

انتصاب دکتر علی اکبری ساری به عنوان رئیس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران؛ قدردانی رئیس دانشگاه از دکتر اکبر فتوحی

دکتر سعيد نمکي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در حکمي دکتر علی اکبری ساری را به عنوان رئيس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

 
در متن اين حکم آمده است:

جناب آقای دکتر علی اکبری ساری
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتي، درماني تهران
با سلام؛
نظر به سوابق، تجربیات علمی و اجرایی ارزنده جناب عالی، به استناد ماده 6 اساسنامه مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد شماره 1229/11/99 مورخ 1399.4.8 رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتي، درماني تهران به مدت دو سال به عنوان رئيس مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی زیر نظر مستقیم اینجانب انجام وظیفه نمائید.
امید است در دست یابی به اهداف پیش بینی شده در ماده 3 اساسنامه مؤسسه، با بهره گیری از توان بالقوه ای که در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشكده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کشور و مؤسسات تحقیقاتی و سازمان های مرتبط وجود دارد، فعالیت مؤسسه را به عنوان پشتوانه علمی و تحقیقاتی برای توسعه و تعالی سلامت در افق 20 ساله کشور، اهداف برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور تداوم بخشیده و ارتقاء دهید. 
انتظار مي رود مؤسسه با تقويت ساختار و توان علمي خود و همكاري با مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و دانشگاه ها، دانشكده هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني كشور اقدامات عملي و عيني در زمينه استقرار برنامه ديده باني سلامت كشور، تقویت همکاری های علمی داخلی و بین المللی، همکاری در ایجاد بانک های اطلاعاتی مورد نیاز و بسترسازي تحقيقات كاربردي در راستاي نيازهاي نظام سلامت انجام داده و جنابعالی بطور مستمر نتایج آن را به اینجانب گزارش نمائید.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.
دکتر سعيد نمکي
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
 
رئيس دانشگاه نيز در نامه اي از خدمات ارزشمند دکتر فتوحي قدرداني کرد. متن نامه به اين شرح است:

جناب آقاي دکتر اکبر فتوحی 
استاد  محترم دانشکده بهداشت دانشگاه  
 
با سلام و احترام
مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیأت علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.
لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جنابعالی در زمان تصدی ریاست موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند گردد.
رئیس دانشگاه

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *