اخبار انتصابات

 

 

انتصاب دکتر کاظم ندافی به عنوان رئیس دانشکده بهداشت؛قدردانی رئیس دانشگاه از خدمات ارزشمند دکتر علی اکبری ساری

دکتر عباسعلي کريمي، رئيس دانشگاه در حکمي دکتر کاظم ندافي را به سمت رئيس دانشکده بهداشت منصوب و در نامه اي از خدمات ارزشمند دکتر علي اکبري ساري قدرداني کرد.

متن  حکم به شرح زير است:

جناب آقاي دكتر کاظم ندافی
استاد  محترم دانشکده بهداشت دانشگاه
با سلام و احترام
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قدیمی ترین دانشکده بهداشت کشور، دارای گذشته ای درخشان در زمینه آموزش، پژوهش و توسعه بهداشت است. این دانشکده منشاء بسیاری از پیشرفت های کشور در حوزه بهداشت عمومی و مبارزه با بیماری ها بوده است و در سطح منطقه نیز به عنوان مرکزی معتبر برای آموزش بهداشت شناخته می شود. انتظار می رود دانشکده بهداشت با نگاهی نو و جامع، رسالت خود را با توجه به شرایط زمان بازبینی نموده و برای ایفای نقش جدید خود در آینده پیش رو برنامه ریزی نماید.
 نظر به تعهد و سوابق ارزشمند علمي و اجرايي جنابعالي، شما را به عنوان رئيس دانشكده بهداشت دانشگاه منصوب مي‌نمايم. انتظار مي‌رود با جلب مشاركت همه اعضاي محترم هيأت علمي، كاركنان دلسوز و دانشجویان عزیز در همه مقاطع، ضمن پيشبرد امور جاري دانشكده، طبق ضوابط و مقررات نسبت به امور ذيل برای حرکت رو به رشد آینده اهتمام ویژه مبذول فرمائيد:
 
- هدف گذاری برای ارتقاء جایگاه آموزشی، پژوهشی دانشکده در سطح کشور و منطقه
- بازنگری نقشه هیات علمی دانشکده با توجه به نیازهای جدید در حوزه بهداشت، به ویژه در زمینه بیماری های غیرواگیر و بیماری های واگیر و برنامه ریزی برای جذب نیروی کارآمد هیات علمی متناسب با آن
- تلاش در جهت تقویت همکاری و تدوین برنامه مشترک با معاونت بهداشت دانشگاه به ویژه در شرایط فعلی کشور و همه گیری کووید19
- ارتقاء ارتباط با صنعت و جذب اعتبارات خارج از دانشگاه
- تمهيد شرايط لازم براي افزایش جذب دانشجوي خارجي 
- برقراری ارتباط منطقی و موثر با مراکز تحقیقاتی، موسسه ملی تحقیقات سلامت و معاونت بهداشت دانشگاه
امید می رود دانشکده بهداشت با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، به حرکت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعیین شده ادامه دهد. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.
رئیس دانشگاه
 
 
در متن نامه قدرداني رئيس دانشگاه از دکتر اکبري ساري آمده است:
 
جناب آقاي دکتر علی اکبری ساری  
استاد محترم  دانشکده بهداشت دانشگاه  
 
با سلام و احترام
با توجه به انتصاب جنابعالی به عنوان رئیس موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران، توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر خود لازم می دانم زحمات و تلاش های صادقانه جنابعالی را در زمان تصدی ریاست دانشکده بهداشت که ارتقاء و اعتلای آن دانشکده را در پی داشته است، قدر دانسته، توفیق روزافزون جنابعالی را در انتصاب جدید از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم. 
رجاء واثق دارم که پشتکار و جدیت شما، باعث تقویت ارتباط بین موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت و اعتلای هر دوبخش خواهدشد. 
دکتر عباسعلی کریمی
رئیس دانشگاه

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *