اخبار بازدیدها

 

بازدید رئیس دانشگاه و شهردار تهران از پروژه 250 تخت مرکز طبی کودکان2

دکتر کریمی، رئیس دانشگاه و دکتر حناچی شهردار تهران با حضور در پروژه مرکز طبی کودکان 2، از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند و به‌منظور ایجاد راه‌های دسترسی به این مرکز مذاکره کردند.

گالری عکس


در این بازدید که عصرگاه روز شنبه 27 اردیبهشت 99  از مرکز طبی کودکان 2صورت گرفت، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع،  معاون درمان، مدیر امور مالی و مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، دکتر کریمی را همراهی کردند. همچنین مدیرعامل متروی تهران و شهردار منطقه 18  و هیئت همراه در کنار دکتر حناچی حضور داشتند.
در این بازدید ابتدا درخصوص مجموعه پردیس دانشگاه در منطقه 18 و کاربری آن شامل احداث دو بیمارستان، سه دانشکده و پارک علم و فناوری و همچنین پروژه مرکز طبی کودکان 2  به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های این مجموعه توضیحاتی ارائه شد و سپس در زمینه نحوه دسترسی خیابانی به این مرکز و ایجاد ایستگاه مترو برای آن و همچنین تأمین فضای سبز مجموعه تبادل‌نظر صورت گرفت.

راه‌اندازی مرکز طبی کودکان 2 در آینده نزدیک
دکتر کریمی در حاشیه این بازدید، با اشاره به مراحل پایانی پروژه مرکز طبی کودکان 2 گفت: این پروژه که ساخت آن از فرودین سال پیش آغازشده، به‌سرعت پیشرفت کرده و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده تا پایان امسال قابل بهره‌برداری است.
دکتر کریمی  در توضیح  مسائل این پروژه که با شهردار تهران درمیان گذاشته شد گفت: راه‌اندازی ایستگاه مترو و جاده‌ای که بین بیمارستان و پارک علم و فناوری باید ایجاد شود دو مسئله‌ای بود که با دکتر حناچی شهردار تهران درمیان گذاشتیم. آقای شهردار از  مدیرعامل مترو خواستند  برای افزودن یک  ایستگاه به آخرین ایستگاه خط سه مترو  ارزیابی‌های لازم را انجام دهند و مدیرعامل مترو نیز برآوردشان بر این بود که این کار  امکان‌پذیر است.  امیدواریم این ایستگاه برای دسترسی به بیمارستان و مجموعه این سایت احداث شود.
رئیس دانشگاه فضای سبز را از دیگر مسائل این پروژه برشمرد که شهردار منطقه 18 در این زمینه قول همکاری داده است و گفت:  امیدواریم با نیت خیر مهندس مطهری در سرمایه‌گذاری  این کار بزرگ که نفع آن برای کودکانی است که جز مظلوم‌ترین قشرهای جامعه هستند؛ مرکز طبی کودکان شماره دو  وابسته به دانشگاه با همان ترکیب و محتوای علمی مرکز طبی کودکان ایجاد شود.
وی با اشاره به پیش‌بینی سرمایه انسانی موردنیاز این مجموعه گفت: به‌منظور تأمین  انسانی و سرمایه‌هایی که بایستی به بیماران خدمت کنند ازنظر هیئت‌علمی‌های موردنیاز، پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است. امیدواریم تا آماده‌سازی بیمارستان، مقدمات تأمین سرمایه‌های انسانی این مجموعه نیز انجام شود.
دکتر کریمی از همکاران فعال در ساخت مرکز طبی کودکان 2 قدردانی کرد و گفت: جا دارد در اینجا از  مهندس مطهری که بانی این پروژه هستند، خانم چتروز و دکتر بیگلر که همت کردند و در طول بیش از یک سال  با رفت‌وآمدهای بسیار و پیگیری‌های شبانه‌روزی  مسیر این پروژه را هموار کردند و همچنین مهندس فیاض شهردار منطقه 18 که به رفع مشکلات این مجموعه کمک کردند تشکر کنم. همچنین از دکتر حناچی شهردار تهران  که عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران هستند و تعصب ویژه‌ای بر مسائل دانشگاهی دارند؛ تشکر می‌کنم.  ایشان  به دلیل نگرش مثبت و نیتی که در کمک به احداث پروژه‌های دانشگاهی دارند همیشه حامی و کمک‌حال دانشگاه هستند و امروز هم بادید خوب و مثبت خود دستور پیگیری مسائل این مجموعه را صادر کردند.
رئیس دانشگاه در پایان سخنان خود با گرامیداشت شب‌های قدر گفت:  امشب آخرین شب قدر ماه مبارک رمضان است.  انشاء الله همه همت کنیم و قدر این لحظات را بدانیم و عمرمان را در راهی صرف کنیم که نتیجه آن ساخت این بیمارستان و دانشگاه و ارتقا آموزش و پژوهش  باشد که این بهترین قدردانی از شب قدر است.

مرکز طبی کودکان 2 یکی از زودبازده‌ترین پروژه‌های کشور
آزاده چتروز مدیر مالی دانشگاه نیز از افتتاح پروژه مرکز طبی کودکان در آذرماه امسال خبر داد و گفت: تأمین تجهیزات این پروژه را قبل از اتمام آن آغاز کرده‌ایم و برای تأمین هیئت‌علمی موردنیاز آن نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.  امیدواریم در آذرماه امسال شاهد شروع به کار مرکز طبی کودکان 2 به‌عنوان یکی از زودبازده‌ترین پروژه‌های کشور باشیم.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *