اخبار بازدیدها

 

بازدید نماینده منطقه ای بخش پزشکی شرکت زیمنس آلمان از مرکز آموزش مهارت های پیشرفته بالینی در پژوهشکده فناوری ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

گای اومبرتو پولونی نماینده منطقه ای بخش پزشکی شرکت زیمنس آلمان، بزرگترین شرکت تولید تجهیزات پزشکی در اروپا مستقر در دفتر این شرکت در امارات متحده عربی از مرکز آموزش مهارت های پیشرفته بالینی در پژوهشکده فناوری ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در دیداری که در حاشیه اولین نشست سالانه انجمن بین المللی‌ ام آر آی در پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با هماهنگی دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه و دکتر حمیدرضا سلیقه راد رئیس شاخه ایرانی این انجمن برنامه ریزی و اجرا شد،  دکتر علیرضا میرباقری رئیس مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته بالینی ایران ضمن خوشامد گویی، به امکانات و توانمندی‌های حوزه سلامت شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد.
دکتر علیرضا میرباقری گفت: تجهیزات نصب شده در مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته بالینی ایران ساخت شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پژوهشکده بوده است. هدف از تاسیس این مرکز، آموزش مهارتهای پیشرفته بالینی با استفاده از تجهیزات و شبیه سازهای پیشرفته پزشکی ساخت ایران است که باعث کاهش خطاهای پزشکی در حین درمان و ارتقای کیفیت آموزش در مقاطع تخصصی و فوق تخصصی می‌شود.
در ادامه تیم بازدیدکننده از دستاوردهای این مرکز دیدن کرد و از نزدیک با ظرفیت‌ها و محصولات کاربردی این مرکز در زمینه مهندسی پزشکی، جراحی رباتیک، ناوبری جراحی و… آشنا شد.

 

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *