اخبار بازدیدها

 

بازدید سرپرست دانشگاه از پروژه بیمارستانی مرکز طبی کودکان 2 (حکیم)

دکتر قناعتی: چنین حرکت‌های خیران واقعاً با حساب‌وکتاب مادی و دنیوی قابل‌محاسبه نیستند

سرپرست دانشگاه با همراهی معاونان توسعه و درمان و نیز مدیر توسعه و سرمایه انسانی دانشگاه با حضور در محل پروژه بیمارستان مرکز طبی 2 (حکیم)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز در جریان فرآیندهای پیش روی این بیمارستان برای بهره‌برداری و ارائه خدمت به مردم قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه به همراه دکتر ابوالفضل ذاکریان، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، دکتر سعید ناطقی، معاون درمان، دکتر مسعود میرمعینی مدیر توسعه و سرمایه انسانی، دکتر رضا شروین بدو، رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان دکتر مجتهدی رئیس بیمارستان بهرامی و کادر مدیریتی بیمارستان مرکز طبی کودکان روز پنجشنبه 20 آبان 1400 از پروژه بیمارستانی مرکز طبی کودکان 2 (حکیم) بازدید کرد.

در انتهای این بازدید دکتر قناعتی با تقدیر از نیت خداپسندانه خیرین این بیمارستان گفت: حرکت‌هایی از این نوع واقعاً با حساب‌وکتاب مادی و دنیوی قابل‌محاسبه نیستند و انسان به راز افرین گفتن خداوند به خلقت انسان  پی میبرد. این بیمارستان با پرداخت 250میلیارد تومان توسط برادران مطهری از خیرین کشورمان ساخته شد.

وی افزود: بیمارستان مرکز طبی کودکان 2  بیمارستانی مدرن است که تقریباً می‌توان گفت نمونه‌ای در تهران ندارد و در کنار نقشه بسیار دقیق، به‌روز و مدرن، تجهیزات و مصالحی که برای ساختن این مجموعه مورداستفاده قرارگرفته است؛ از مرغوب‌ترین مصالح موجود است.

سرپرست دانشگاه با اشاره به فضای حدود 120 متر به ازای هر تخت در این بیمارستان گفت: برای این مجموعه دویست و شصت‌وشش تخت برنامه‌ریزی‌شده که بیش از 60 تخت آن، مربوط به بخش مراقبت‌های ویژه (NICU) است؛ همچنین فضاهای مدرن برای دستگاه‌های تشخیصی و تصویربرداری پزشکی، اتاق‌های عمل، سیستم مدرن تصفیه فاضلاب و فضاهای مناسب برای کارکنان مجموعه و اصولاً هر بخش لازم برای یک بیمارستان مدرن کودکان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: به‌هرحال بیمارستان آماده‌ی بهره‌برداری است و ان‌شاءالله با مساعدت مسئولان وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان با تجهیزات موردنیاز از قبیل دستگاه(MRI) ، امیدوارم طی دو ماه آینده بیمارستان را برای خدمت‌رسانی به بیماران، مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

میر حامد  حسینی
تهیه کننده:

میر حامد حسینی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *