همایش روز جهانی داوطلب با حضور هنرمندان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

علی اوجی: تلاش داوطلبان سلامت باعث بهبود سلامت جامعه است

هنرمند سفیر سلامت دانشگاه گفت: امیدوارم بتوانم در بهبود وضعیت سلامت جامعه در راستای برنامه های دانشگاه علوم پزشکی تهران مفید باشم.

علی اوجی علی اوجی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در همایش روز جهانی داوطلب که با حضور هنرمندان حامی سلامت و به میزبانی معاونت بهداشت دانشگاه 17 آذر 1400 در تالار دارالفنون برگزار شد، علی اوجی، هنرمند سفیر سلامت دانشگاه گفت: امروز این افتخار را داشتم که در جمع داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران باشم. داوطلبانی که در دوران شیوع بیماری کرونا زحمات زیادی را برای بهبود سلامت جامعه متحمل شدند و مدتی است که شاهد فعالیت های داوطلبان حوزه سلامت در امر واکسیناسیون همگانی جامعه هستیم.

علی اوجی با بیان اینکه از این پس افتخار دارم که به عنوان سفیر سلامت با دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری کنم افزود: امیدوارم بتوانم با  آگاهی بخشی و اطلاع رسانی  در ارتقای سطح سلامت جامعه در راستای برنامه های دانشگاه سودمند و مفید باشم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم  مردم واکسیناسیون همگانی را جدی بگیرند و نسبت به  واکسینه شدن خود در برابر ویروس کرونا اقدام کنند تا به زندگی روزهای قبل از کرونا برگردیم.

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

فیلم بردار
تدوین گر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *