اخبار جلسات و نشست ها

 

 

دعوت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از فناوران جهاد دانشگاهی برای اجرای ایجاد ناحیه فناوری سلامت جنوب شهر تهران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در بازدید از پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، در جمع اعضای هیئت علمی و مدیران دپارتمان‌های پژوهشی این مجموعه، بر لزوم حمایت همکاری‌ها در حوزه فناوری با جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نقل از ایسنا، دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای ارائه گزارش پروژه مشترک علمی تحقیقاتی با پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، از این مرکز بازدید و با ابراز خرسندی از فعالیت های گسترده این مجموعه، بر لزوم حمایت از این فناوری‌ها تأکید کرد.
سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، از اجرای طرح عظیم ایجاد ناحیه فناوری سلامت در جنوب شهر تهران خبر داد و از فناوران جهاددانشگاهی برای مشارکت در این طرح راهبردی ملی دعوت به همکاری کرد.
همچنین دکتر رامین صرامی فروشانی، سرپرست پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی نیز با ارائه برخی از طرح های شاخص پژوهشی در پژوهشکده، حمایت و استمرار همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران را به خصوص از ایده های نوین پژوهشگران جوان، در توسعه طرح های فناورانه ملی مهم ارزیابی کرد.
کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *