اقدامات پیشگیری از کرونا

پاسخ به پرسش آیا ویروس کرونا می‌تواند از طریق هندزفری آلوده باعث بیماری شود

دانشکده بهداشت و موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه راهنمای (پاسخ به پرسش آیا ویروس کرونا می‌تواند از طریق هندزفری آلوده باعث بیماری شود) را منتشر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، همه گیری جهانی بیماری کرونا سوالات زیادی را در زمینه ی انتقال این بیماری مطرح کرده است؛ این بیماری همچون بسیاری از بیماری های تنفسی از طریق منافذی نظیر دهان و بینی به بدن انسان وارد شده و موجب بیماری می شود.
تا به حال مطالعه ای که انتقال ویروس کرونای جدید از طریق گوش را گزارش کرده باشد در دسنرس نیست. بر اساس توصیه‌های سازمان ملی خدمات سلامت امریکا، رعایت بهداشت فردی (شستن دست ها، استحمام و تمیز نگه داشتن وسایلی نظیر تلفن همراه، هندزفری و غیره)، از جمله مواردی هستند که در زمینه پیشگیری از بیماری اهمیت دارند. 
برای رد یا تأیید احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق گوش به تحقیقات بیشتری نیاز است. بنابراین پیشنهاد می‌شود جوانب احتیاط در نظر گرفته شود. تا حد امکان از آلوده شدن هندزفری خودداری شود و از هندزفری استفاده مشترک نشود. در این مورد و سایر اشیایی که افراد با آن‌ها تماس دارند، اصول پیشگیری یکسان و اجتناب از آلودگی آن ها توسط دست آلوده یا قطرات آلوده است.

 

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *