فراخوان شرکت در چالش اصلاح سبک زندگی خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران

باهدف ارتقای سطح سلامت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، چالش اصلاح سبک زندگی خانواده دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، اين معاونت با همکاری معاونت بهداشت، معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع، گروه پزشکی ورزشی و دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، اقدام به پیگيري و پايش وضع سبک زندگی خانواده دانشگاه خواهند کرد.
در این چالش که از تاریخ یکم دیماه تا ۲۵ اسفند سال جاری برگزاری خواهد شد، اصلاح سبک زندگی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف کاهش عوارض ناشی از چاقی و کم تحرکی پایه گذاری خواهد شد.
همچنین، در این چالش به بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارتقای سبک زندگی از جمله فعالیت فیزیکی و تغذیه پرداخته می شود.
براین اساس، معاینات و آزمایش های این چالش شامل: ارزیابی اولیه، آموزش های آنلاین تغذیه و روانشناسی ورزشی و ویزیت آنلاین توسط پزشكان و متخصصان پزشکی ورزشی، تغذیه و روانشناسی، بررسي سبك زندگي (تغذيه، فعاليت فيزيكي، سلامت رواني) و ارزیابی نهایی خواهد بود.
توضیح اینکه، تمامي نتايج با تفسير و تحليل پزشك بررسی شده و در ارزیابی نهایی، از افراد دارای سبک زندگی برتر تقدیر بعمل خواهد آمد.
علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۲۶ آذر ماه 99 از طریق لینک https://vsca.tums.ac.ir/lifestyle اقدام به ثبت نام کنند و در صورت استقبال از این چالش، در فصل های بعد نیز برگزار خواهد شد.
برای دریافت پوستر چالش اصلاح سبک زندگی، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *