محتوای ویدئویی

 

دکتر قناعتی: حمایت‌های هیئت‌امنا در سیاست‌گذاری، رشد دانشگاه را شتاب می‌دهد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، در حاشیه نشست هیئت‌امنا که اول اسفند 1400 در تالار دارالفنون برگزار شد، با اشاره به نتایج نشست هیئت‌امنا گفت: اعضای هیئت‌امنا همکاری بسیار خوبی با دانشگاه دارند و در این جلسه اکثر پیشنهادهایی که مطرح شد به تصویب رسید؛ فقط یکی دو مصوبه  قرار شد موردبررسی و کارشناسی بیشتر قرار گیرد. امیدوارم با کمک هیئت‌امنا بسیاری از مشکلات دانشگاه حل شود.
رئیس دانشگاه، در توضیح جایگاه قانونی هیئت‌امنا در دانشگاه، گفت: مصوبات هیئت‌امنا، وجه قانونی دارد و مبنای نهادهای حسابرسی و نظارتی کشور قرار می‌گیرد. درواقع حمایت‌های هیئت‌امنا در سیاست‌گذاری، رشد دانشگاه را شتاب می‌دهد.
وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: تمهیدات خوبی در پرداخت دستیاران، انترن ها، دانشجویان PhD و دیگر فراگیران که حق‌الزحمه آنان در قانون دیده نشده؛ در نظر گرفته شد. با این اقدام فراگیران با فراغ بال و دست بازی مالی بیشتری می‌توانند درس بخوانند و این امر در ارتقا کیفیت آموزش نیز تأثیر بسزایی دارد.
دکتر قناعتی از دیگر مصوبات این جلسه، به خریدهای ملکی، برنامه‌های توسعه‌ای، قوانین استخدامی، نحوه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مسائل ارزی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های مالی دانشگاه در سال 1399 به تصویب رسید و با این مصوبات بسیاری از مسائلی که با آن روبرو بودیم برطرف شد.

کلمات کلیدی
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *