محتوای ویدئویی

 

دکتر کریمی: معرفی و اطلاع رسانی فعالیت‌ها و موفقیت‌ها سبب امیدآفرینی و تلاش بیشتر سرمایه انسانی و اجتماعی در دانشگاه و کشور می شود

امیدوارم در سال جدید با پیشرفت‌هایی که در کشور خصوصاً در حوزه ساخت واکسن (کووید19) می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز خوشبختانه نقش بسیار بی‌بدیلی در این حوزه دارد، بتوانیم به‌عنوان دانشگاهی پاسخگو، در خدمت شهروندان عزیز باشیم.

دانشگاه در سال گذشته با پاندمی کرونا مواجه بود و سال پرتلاشی را پشت سر گذاشت. بر خود وظیفه می‌دانم که به همه عزیزان و همکاران خدا قوت بگویم و آرزوی سلامتی برای تمامی همکاران در حوزه‌های مختلف دارم.

از این فرصت استفاده می‌کنم و ضمن قدردانی از زحمات تمامی اعضای هیئت‌علمی، از آن‌ها می‌خواهم که در سال جدید در حوزه‌های مختلف، آموزش، پژوهش و خدمات درمانی، با همکاری روابط عمومی، به معرفی موفقیت‌ها، فعالیت‌های انجام‌شده و برنامه‌های سال آینده بپردازند و تنها به بازگو کردن کارهای گذشته بسنده نکنند.
مهم‌ترین مسئله در سال آینده، سرمایه‌های انسانی و اجتماعی کشور هستند؛ ازاین‌رو باید برنامه‌ریزی‌های کشور و دانشگاه به‌گونه‌ای باشد که ضمن حفاظت از این سرمایه‌ها، بتوانیم از نیروهای جوان، پرانرژی و تلاشگر استفاده بهینه کنیم و آن‌ها را در داخل مرزهای کشور نگهداریم. همچنین تلاش کنیم تا امید در دل جوانان زنده بماند چراکه یکی از مسئولیت‌های دانشگاه، امیدآفرینی است و اگر آن را با تلاش جمع بزنیم، بخشی از مشکلات مملکت حل می‌شود.
سرمایه انسانی جوان، می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را همچون خدماتی که در پاندمی کووید 19 ارائه دادند، حل کند.
امیدوارم فعالیت‌های دانشگاه در سال آینده به بار بنشیند و میوه شیرین آن‌که همانا سلامت انسان‌ها است محقق شود چراکه جامعه توسعه‌یافته، محتاج انسان سالم است و این مسئله جزو وظایف و مسئولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران است که امیدوارم در سال آینده به بار بنشیند.

کلمات کلیدی
مهدی  کیهان- عکاس
تهیه کننده:

مهدی کیهان- عکاس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *