آزمایشگاه پیش بالینی هفتمین کارگاه تصویربرداری پیش بالینی را ویژه دانشکده طب ایرانی و دانشکده بهداشت برگزار کرد

میزان رضایت شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هفتمین کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی (All in one) از نحوه و نوع ارائه مطالب، ارزش کاربردی آن و تسلط کارشناسان بالای 90 درصد ارزیابی شد.

آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران (TPCF) کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی (All in one) را ويژه اساتید دانشکده طب ایرانی و بهداشت دانشگاه علوم پزشكي تهران چهارشنبه 21 آذر 97 در آزمایشگاه پیش بالینی برگزار کرد.
در این کارگاه دکتر روجا رحیمی معاون پژوهشی، جمعی از اعضاي هيات علمي، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده طب ایرانی و همچنین دکتر محمدرضا پورمند مدیر گروه پاتوبیولوژی و جمعی از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي تهران حضور داشتند.
محتوای این دوره شامل تصویربرداری PET، تصویربرداریOptic، تصویربرداری SPECT، مدل‌های حیوانی، تصویربرداری CT، تصویربرداری MRI، تصویربرداری Ultrasound و کاربردهای آن‌ها در تحقیقات پیش بالینی بود که توسط کارشناسان این آزمایشگاه ارائه شد.
در پایان این کارگاه معاون پژوهشی دانشکده طب ایرانی، مدیر گروه پاتوبیولوژی دانشکده بهداشت، اساتید و دانشجویان این دو دانشکده از بخش‌های مختلف آزمایشگاه پیش بالینی بازدید و با شرکت در نظرسنجی‌ میزان رضایت خود را در خصوص نحوه ارائه کارگاه ابراز کردند.
کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی به‌صورت فشرده و در چهار ساعت به نحوه عملکرد هر یک از سیستم‌های تصویربرداری و کاربردهای آن‌ها می‌پردازد.
این کارگاه باهدف آشنایی محققان با اهمیت تحقيقات پيش باليني و نقش مهم مدالیته‌های مختلف تصویربرداری در این تحقیقات آخر هرماه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای درخواست برگزاری این دوره ویژه گروه‌های مختلف و ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت آزمایشگاه پیش بالینی به آدرس http://tpcf.ir مراجعه نمایند.
خبرنگار: زهرا قدیری
عکس: راضیه سلگی

زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری