در نشست ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران بر توانمندسازی دانشجویان تاکید شد

در نشست ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران، در زمینه آیین استقبال از دانشجویان نو ورود، برگزاری المپیاد ورزشی، ایجاد داشبورد مدیریتی و رسیدگی به مسائل دانشجویان تبادل نظر شد.

به گزارش سینا رسانه، در نشست ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران بر توانمندسازی دانشجویان تاکید شد در نشست ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران، در زمینه آیین استقبال از دانشجویان نو ورود، برگزاری المپیاد ورزشی، ایجاد داشبورد مدیریتی و رسیدگی به مسائل دانشجویان تبادل نظر شد. به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست 20 تیرماه 1403، دکتر سید فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه ضمن قدردانی از فعالیتهای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه گفت: خدمات این حوزه در پیگیری توانمندسازی دانشجویان و اساتید دانشگاه بسیار ارزشمند است.
معاون آموزشی دانشگاه  با تاکید بر برنامه های مشاوره اختصاص بنیاد شهید قبل و بعد از ورود به دانشگاه گفت: با انجام مشاوره‌های تحصیلی دقیق و برنامه‌ریزی شده، می‌توانیم به دانشجویان در غلبه بر مشکلات تحصیلی و ارتقای سطح علمی آنها کمک کنیم.
دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران دانشگاه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویان شاهد و ایثارگر را ارایه کرد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از هزار و 500 دانشجو درحال تحصیل هستند که لازم است تسهیلات لازم در اختیار آنان قرار گیرد و همچنین داشبورد اختصاصی برای دسترسی بنیاد شهید به اطلاعات این دانشجویان ایجاد شود. دکتر مقیمی با تاکید بر توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: باتوجه به طول مدت تحصیل، اهمیت و سختی رشته های این دانشگاه، باید مشاوره های لازم در زمینه های اجتماعی و تحصیلی به دانشجویان ارایه شود. دبیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، با اشاره به برنامه های دانشگاه در ایجاد فضای بانشاط دانشجویی افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی، اردوهای فرهنگی و زیارتی و راهیان پیشرفت می تواند به تقویت روحیه دانشجویان کمک کند.
دکتر هاشم صابریان مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیز با تأکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: بخشی از اولین تخصیص بودجه برای حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران اختصاص خواهد یافت.
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر