افتخار آفرینی عضو هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه با کسب 3 رتبه در نوبل ایرانی

یک عضو هیأت علمی و دو تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز موسوم به نوبل ایرانی، 3 رتبه و جایزه کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز، روز ۲۸ مردادماه با اعطای جایزه بنیاد البرز موسوم به نوبل ایرانی به نخبگان علمی کشور و با حضور حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مهندس حیدر ارشدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز و رئیس همایش در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد که به جهت شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص کشور، برای اولین‌بار به‌صورت ارتباط ویدیوکنفرانس و هم‌زمان در تهران و ۱۷ مرکز استان در ادارات کل استانی اوقاف و امور خیریه سراسر کشور تشکیل شد.
در این همایش، به مناسبت پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز از
۵۸ منتخب نخبه تجلیل که شامل، ۵ دانشمند، ۶ مخترع، ۱۰ دانشجوی علوم پزشکی، ۳۰ دانشجوی سایر علوم و ۷ طلبه علوم دینی است.
براین اساس، دکتر مینو محرز عضو هیأت علمی گروه عفونی دانشکده پزشکی در بخش اساتید، معین خرمالی دانشجوی دکترای حرفه ای پزشکی و علی نیک سیرت دستیار بیماری های داخلی دانشگاه در بخش دانشجویی موفق به کسب جایزه بنیاد البرز شدند.
منتخبان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز به صورت همزمان در تهران و مراکز استان‌ها با لوح، تندیس و جوایز نقدی، تقدیر شدند که جوایز نقدی نخبگان برتر به دانشجویان و طلاب منتخب هر نفر مبلغ
۲۵ میلیون تومان و دانشمندان برگزیده مبلغ ۶۰ میلیون تومان دریافت کردند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *