اقدامات فرهنگی معاونت غذا و دارو تهران به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه اسلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها

اقدامات انجام‌شده به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی علیه اسلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها در معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2 تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر نجاریان مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو، اقدامات انجام‌شده به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی علیه اسلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها در معاونت غذا و دارو و ساختمان شماره 2  را تشریح و این برنامه ها را شامل برپایی جشن و مولودی‌خوانی در نمازخانه معاونت، نصب پوستر، استند و فضاسازی محیطی، اهدای شاخه گل به‌منظور تبریک این روز به همکارانی که در این سال زندگی مشترک آغاز کرده اند، ارسال پیامک تبریک به همکاران و برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شیرینی عنوان کرد.
وی همچنین ضرورت فرهنگ سازی برای ترویج ازدواج آسان را از مهم‌ترین برنامه‌های این روز عنوان کرد و گفت: اولین روز از ماه ذی الحجه که دارای دو عید مبارک قربان و غدیر نیز است سالروز ازدواج زیباترین پیوند آسمانی در جهان اسلام بوده که نمونه تکرار نشدنی در تاریخ می باشد. در این روز فرخنده، حضرت علی (ع) با برترین بانوی جهان پیمان عشق بست و خدا، والاترین فرستاده خویش را بر این پیمان گواه گرفت. برکت ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، عمری به گستردگی آفتاب دارد، هم‏چنان که یاد و نام آن در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر