امضاء تفاهم نامه بین معاونت تحقیقات و فناوری و شرکت نوآوری های هوشمند تریتا در خصوص اپلیکیشن tritapp

باحضور معاون تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه ای بین معاونت پژوهشی و شرکت نوآوری های هوشمند تریتا در خصوص اپلیکیشن tritapp امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری، این تفاهم نامه روز یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸ با حضور دکتر محمدعلی صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری، دکتر محمدرضا منظم، مدیر توسعه فناوری و دفتر ارتباط با صنعت، دکتر حسین عرب علی بیک، رئیس مرکز رشد فناوری اطلاعات سلامت و دکتر علیرضا متولیان رئیس شرکت نوآوری‌ های هوشمند تریتا برگزار شد.

این نشست به منظور امضاء تفاهم نامه‌ ای در خصوص اپلیکیشن tritapp در سالن جلسات معاونت پژوهشی تشکیل شد.

tritapp یک شبکه اجتماعی برای متخصصان علوم پزشکی است که زمینه ای برای ارتباط مستقیم اعضای خود با سایر متخصصان فراهم می‌ کند تا به دانش معتبر، به روز، دقیق و تعاملی دسترسی پیدا کنند.
tritapp به دنبال گسترش شبکه ی خود برای همه ی متخصصان طبیعی و حقوقی است تا بهترین و سریع ترین خدمات تخصصی، حرفه‌ ای، رفاهی و مالی از جمله تعامل بین رشته‌ ای را به اعضا ارائه دهد.

دکتر صحرائیان ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن اپلیکیشن tritapp گفت: برای دانشگاه هر گروه جوان و شرکتی که موفق می‌ شود جای خوشحالی فراوان دارد چرا که به مثابه فرزندان دانشگاه هستند و برای پدر و مادرها هیچ چیز شیرین‌ تر از این نیست حاصل کار و فضایی که مهیا کردند به ثمر برسد. برای دانشگاه بسیار جای شعف دارد که فارغ التحصیلانش وارد جامعه بشوند و بتوانند خدمات ارائه دهند، نه تنها دانش کسب کنند بلکه جایگاهی هم در جامعه کسب کنند.

باعث مسرت است که اپلیکیشن tritapp نه تنها رشد کرده بلکه تثبیت شده است. بارها ذکر کرده‌ ام که قیمت نیروی انسانی و استعدادها قابل تصور نیست و برای اینکه پتانسیل‌ های بالایی دارند بی‌ قیمت هستند. مهم این است که بتوانیم محیطی را فراهم کنیم که این استعدادهای بالقوه به فعل تبدیل شوند.

استارتاپ‌ هایی که در دانشگاه شکل گرفته‌ اند بعضا توانسته‌ اند به مجموعه‌ های قدرتمندی مانند برخی از شرکت‌ های داروسازی تبدیل شوند. امیدوار هستیم این شرکت نیز در آینده‌ ای نزدیک قابل مقایسه با مجموعه‌ های بزرگ کشوری شود.

دکتر منظم در ادامه گفت: اپلیکیشن هایی از این دست می تواند دانشگاه را در مسیر درست مجازی سازی قرار دهد. این شرکت در چارچوب درست اخلاقی و دانشگاهی حرکت می کند و ان شاالله بتواند به هدف خود نائل شود.

دکتر عرب علی بیک نیز شرکت نوآوری های هوشمند تریتا را دارای شاخص های لازم برای موفقیت دانست.

در پایان تفاهم نامه در دو نسخه امضا و به دو طرف تقدیم شد.

 

سیده فاطمه جوادی
تهیه کننده:

سیده فاطمه جوادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *