انتخاب دکتر علی محمد حاجی زینعلی به عنوان معاون آموزشی مرکز قلب تهران

با حکم دکتر علی واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران دکتر علی محمد حاجی زینعلی به عنوان معاون آموزشی این بیمارستان انتخاب شد.

دکتر علی محمد حاجی زینعلی معاون آموزشی مرکز قلب تهران دکتر علی محمد حاجی زینعلی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، دکتر زینعلی عضو هیئت علمی گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران بعنوان سومین معاون آموزشی مرکز قلب تهران انتخاب شد. متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی محمد حاجی زینعلی
دانشیار محترم عضو هیئت علمی گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران
با سلام و احترام
مرکز قلب تهران یکی از برجسته ترین مراکز آموزشی در حوزه بیماری های قلب و عروق در کشور است که وظیفه خود میداند با تمام توان تربیت و آموزش دستیاران تخصصی، فوق تخصصی و فلوشیپ های قلب و عروق را با کیفیت ممتاز و بصورت روزآمد پیگیری و محقق کند.
نظر به تعهد، تجربه، توانمندیهای علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان معاون آموزشی مرکز قلب تهران منصوب می شوید.
انتظار می رود با تعامل سازنده با معاونین دانشگاه، دانشکده، دانشکده پزشکی، بیمارستانها، مدیر گروه قلب و بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان دفتر توسعه آموزش بیمارستان و جلب همکاری اعضاء محترم هیئت علمی و کارکنان، علاوه بر تدبیر امور جاری بر اساس آیین نامه ها، ضوابط و مقررات موجود نسبت به برنامه ریزی امور ذیل، جهت دستیابی به نتایج مورد انتظار مرکز قلب اهتمام ویژه مبذول فرمائید.

  • گسترش و ارتقاء فضای اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای اعضاء هیئت علمی و فراگیران و ارزیابی مستمر آن
  • تعیین اولویت های حوزه آموزش مرکز با توجه به اسناد بالادستی و برنامه ریزی نقشه توسعه آموزش مرکز قلب
  • تلاش برای ارتقاء کیفی و کمی آموزشهای تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپی مرکز قلب
  • تلاش برای ایجاد دپارتمانهای آموزشی جدید مورد نیاز
  • تلاش برای ارتباط و همکاری مشترک با مراکز آموزشی مهم قلب و عروق داخلی و خارجی
  • تلاش برای ارتقاء جایگاه مرکز قلب و اعضاء هیئت علمی آن در مدیریت ها و جایگاه های تصمیم ساز و تاثیر گذار در حوزه بیماری های قلب و عروق و انجمن های علمی

امید است حوزه آموزش مرکز با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیتهای موجود به حرکت خود با سرعت و شتاب مطلوب در جهت اهداف تعیین شده ادامه دهد. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.
پیش از این دکتر مجتبی سالاری فر عضو هیئت علمی گروه قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران مسئولیت معاون آموزشی مرکز قلب تهران را به عهده داشت. همچنین طی حکم دیگری از طرف دکتر واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب، دکتر مسیح تاج دینی بعنوان مسئول دفتر توسعه آموزش مرکز قلب منصوب شد.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *