انعقاد تفاهم‌نامه آزمایشگاه پیش بالینی با پژوهشگاه رویان در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در راستای توسعه تعاملات علمی، پژوهشی و دانشگاهی در حوزه مطالعات و تصویربرداری پیش بالینی امضاء شد.

جزئیات این تفاهم‌نامه طی دیداری با حضور دکتر محمدرضا آی و دکتر احسان شریف رئیس و معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی و همچنین دکتر پروانه افشاریان معاون پژوهش و فناوری و دکتر الهام امیرچقماقی مدیر دفتر نیازسنجی و پروژه‌یابی پژوهشگاه رویان تصویب و نهایتاً با امضای دکتر محمدرضا آی و عبدالحسین شاهوردی رئیس این پژوهشگاه منعقد شد.
طی این تفاهم‌نامه طرفین برای شناسایی نیازهای پژوهشی کشور درزمینه‌ی فعالیت‌های دو مرکز، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک مبتنی بر نیازهای جامعه، برنامه‌ها و علایق طرفین، برگزاری نشست‌های علمی، دوره‌های آموزشی کوتاه و بلندمدت، ایجاد تسهیلات کمی و کیفی به‌منظور بهره‌گیری از خدمات تخصصی آزمایشگاهی به توافق رسیدند.
همچنین در جهت تحقق اهداف و تسریع در تصمیم‌گیری‌ها تشکیل یک کارگروه مشترک و تعیین معاونین پژوهشی هر دو مرکز به‌عنوان نماینده مورد تصویب قرار گرفت.
این تفاهم‌نامه به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت که دانشجویان و محققین هر یک از مراکز می‌توانند در انجام پروژه‌های تحقیقاتی بر اساس مفاد آن استفاده نمایند.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت آزمایشگاه پیش‌بالینی به آدرس http://tpcf.ir مراجعه نمایند.
 
خبرنگار: زهرا قدیری
عکس: راضیه سلگی

 

زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری