اولین نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی در سال 1402 برگزار شد

اولین نشست هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی در سال 1402 با حضور اعضا در سالن شورا تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز سه شنبه 15 فروردین 1402 با حضور دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضا برگزار شد.

 در این نشست ابتدا دکتر خاتون آبادی ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امید است که به یاری خداوند همگی از برکات این ماه مبارک بهره مند شویم و در راه خدمت به خلق خدا، مسیری را طی کنیم که رضایت خداوند و خلق او را به دنبال داشته باشد.

 وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در سال گذشته با همه فراز و نشیب ها، عملکرد دانشکده مطابق با اهداف تعیین شده پیش رفت و در بخش هایی موفقیت حاصل شد؛ با بررسی های تحلیلی که صورت گرفته نیز بخش هایی که نیازمند توسعه و توجه هستند رصد شده است. یکی از این موارد بهره مندی و به کارگیری توانمندی دانشجویان است که به نظر می رسد نیاز به بازبینی دارد و در آن به نوعی ضعیف عمل کرده ایم. در این راستا گروه ها می بایست کمیته های دانشجویی و استفاده از توانمندی دانشجویان در امور مختلف را راه اندازی و فعال کنند. آموزه های صحیفه سجادیه همواره برای ما درس بوده و به عنوان تلنگری است که به ما اخلاق مداری را یادآوری می کند. اخلاق رمز موفقیت است و امید است که همه ما در نشر و یادآوری این گونه موارد کوشا باشیم.

 رئیس دانشکده توانبخشی ادامه داد: همانطور که مستحضر هستید دانشکده توانبخشی با درخواست زیادی از حوزه های بیمارستانی روبرو است که در این زمینه نیز اقدامی که می بایست صورت گیرد بازنگری تعداد هیئت علمی و تعداد مورد نیازبرای تامین نیروی انسانی است. در دانشکده هر فردی با هرتوانمندی می بایست برای تحقق اهداف دانشکده تلاش کند و بهره گیری از توانمندی افراد مورد تاکید است. در یکسال گذشته روند مناسبی داشتیم و ان شاالله در سال پیش رو نیز نواقص خود را بررسی و برای رفع آنها تلاش کنیم. برنامه ریزی و انسجام لازمه پیشرفت هر سازمان است که این ساختار در دانشکده توانبخشی با همکاری و همدلی کارکنان حفظ شده است و با یاری خداوند ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: در خصوص برنامه چهارساله نیز گروه ها برنامه های اجرا شده و در دستور کار را بررسی کنند و با هدف و برنامه در سال 1402 موارد اجرایی را پیگیری کنند. دکتر خاتون آبادی در پایان سخنرانی خود ضمن اشاره به پیشرفت قابل توجه دانشکده در حوزه بهداشت و درمان، توجه به حوزه پیشگیری را از رسالت های دانشکده در سال جدید عنوان کرد و گفت: می بایست در حوزه های پیشگیری نیز روند رو به بهبودی داشته باشیم و فرایند جدیدی را به عنوان یکی از افتخارات دانشکده توانبخشی رقم بزنیم.

در پایان هر یک از حاضران ضمن ارائه گزارش، پیشنهادها و نظرات خود را در راستای تحقق اهداف تعیین شده ارائه کردند.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *