اولین کارگاه آموزشی آنلاین ویژه هفته سلامت روان برگزار شد

مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان همزمان با هفته سلامت روان، کارگاه آموزشی آنلاین ویژه کارشناسان و متخصصان سلامت روان را باموضوع شیوه های پرورش امید و خوش بینی در شرایط دشوار و در فضای اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، اولین کارگاه آنلاین کارشناسان و متخصصان سلامت روان از سری کارگاه های «دومین همایش کشوری نیک زیستی» با تمرکز بر نیک زیستی جوانان در دوران کووید ۱۹ و با عنوان شیوه های پرورش امید و خوش بینی در شرایط دشوار روز یکشنبه 20 مهرماه 99 از ساعت 13 تا 15 به صورت مجازی و به همت مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور 110 شرکت کننده برگزار شد.
در این کارگاه دکتر علی صاحبی روانشناس و درمانگر، خوش بینی را توانایی بهتر نگریستن به دنیا و وقایعی که در آن اتفاق می افتد و همچنین توانایی برخورد درست با واقعیات زندگی تعریف کرد و در ادامه به ارائه  تکنیک های افزایش خوش بینی و امید در شرایط دشوار، پرداخت.
در ادامه، کارگاه با پاسخ گویی به سوالات شرکت کنندگان پایان یافت.
توضیح اینکه، بمناسبت هفته سلامت روان، مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان کارگاه هایی را برای متخصصان و همچنین عموم دانشجویان برگزار و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88964004 تماس و یا به کانال تلگرامی مرکز مشاوره به آدرس
@consulting_center_tums  مراجعه کنند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *