بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از ساختمان جدید درمانگاه فوق تخصصی مجتمع بیمارستانی امیراعلم

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص کمک به تجهیز ساختمان درمانگاه مجتمع بیمارستانی امیراعلم قول مساعدت داد.

گالری عکس

دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر رضایی معاون درمان دانشگاه روز پنج شنبه 19 اردیبهشت 98 از ساختمان جدید کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی مجتمع بیمارستانی امیر اعلم دیدن کردند.
در این بازدید دکتر جعفریه رئیس بیمارستان، دکتر خرسندی عضو هیئت علمی دانشگاه، دکتر متصدی مدیر گروه تخصصی گوش و حلق و بینی، دکتر کوهی رئیس بخش گوش و حلق و بینی مجتمع، دکتر آقازاده رئیس بخش درمانگاه، دکتر باستانی معاون آموزشی مجتمع، دکتر اسحاق حسینی رئیس بخش داخلی، دکتر شریفیان رئیس بخش رادیولوژی، شمس زاده و کوهپایه از خیرین سلامت، مهندس رضاییان زاده مدیر و رنجبران مدیر پرستاری مرکز، دکتر قدمی مسئول بهبود کیفیت، وثوق سوپروایزر و آرمیون سرپرستار درمانگاه حضور بازدیدکنندگان را همراهی کردند.
معاون درمان وزارت بهداشت ضمن بازدید از واحدهای مختلف ساختمان جدید درمانگاه مجتمع بیمارستانی امیراعلم و پس از شنیدن صحبت های مسئولین این مرکز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نسبت به تجهیز درمانگاه بیمارستان امیراعلم، برای بهره برداری به موقع، قول مساعدت داد.
دکتر جعفریه در حاشیه این بازدید گفت: این ساختمان جدید مرببوط به مجتمع درمانگاهی بیمارستان امیرعلم است و تمامی بخش های درمانگاهی بیمارستان اعم از: داخلی، جراحی، گوش و حلق و بینی، بیهوشی و ...به این ساختمان منتقل می شود. در طبقه منهای دو واحد MRI مستقر است که در حال تجهیز آن هستیم. در طبقه منهای یک واحد توانبخشی و فیزیوتراپی مستقر می شود که شامل فیزیوتراپی اندام ها و فیزیوتراپی و توانبخشی تعادلی و شنوایی است. طبقه همکف نیز شامل بخش پذیرش، داروخانه سرپایی و واحدهای پشتیبانی است. و در نهایت، سه طبقه نیز به 27 واحد درمانگاهی اختصاص دارد. انشالله با قول مساعدت دکتر جان بابایی به محض تکمیل تجهیزات تلاشمان بر این است، هرچه سریعتر این مرکز را به بهره برداری برسانیم. البته قصدمان این است، با توجه به اینکه واحدهای داخلی نیاز به تجهیزات کمتری دارد تا پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر درمانگاه داخلی را افتتاح کنیم.
دکتر خرسندی در نشست با معاون درمان وزارت بهداشت در خصوص پیشرفت های چشمگیر بیمارستان امیراعلم به عنوان قطب فوق تخصصی گوش و حلق و بینی در کشور توضیحاتی داد و گفت: با تلاش های پیگیرانه دکتر جعفریه و تیم مدیریتی اش در حال حاضر علی رغم حجم بالای مراجعین حداکثر زمان نوبت های بستری در این مرکز به دو ماه رسیده است که بسیار ارزشمند است.
وی در ادامه با قدردانی از اعضای هیئت علمی مجتمع بیمارستانی امیر اعلم افزود: استادان حاضر در این مرکز از برگزیدگان و نخبگان دانشگاه بوده و همکاری بسیار خوبی دارند.
دکتر متصدی نیز وفاق و همکاری خوب بین بخش ها را یکی از ویژگی های برجسته این مرکز خواند و گفت: یکی از نکات مهم در مدیریت بیمارستان امیراعلم این است که به شیوه سنتی در آن عمل نمی شود و در بسیاری از موارد از جوانان متخصص برای مدیریت بخش ها استفاده می شود و این نه تنها سبب دلخوری استادان با تجربه نشده، بلکه از این امر استقبال می کنند.
دکتر شریفیان نیز گفت: در خرید تجهیزات پزشکی باید به تفاوت کاربری آن در بیمارستان های مختلف توجه شود تا از هدررفت سرمایه و منابع جلوگیری کنیم.
خبرنگار و عکاس: نجمه باهو

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو