بازدید نوروزی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از بیمارستان های تابعه خدمت دهنده کرونا

بازدید نوروزی جانشین رئیس دانشگاه به همراه معاون درمان از بیمارستان های ضیائیان و بهارلو

دکتر همایون امینی در بازدید از بیمارستان های ضیاییان و بهارلو ضمن تبریک سال جدید، از تلاش دلسوزانه مدیران و کارکنان این مراکز در خدمت دهی به بیماران کرونا قدردانی کرد.

دکتر همایون امینی جانشین و مشاور رئیس دانشگاه، شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۸ به همراه دکتر مهدی رضایی معاون درمان، دکتر علیرضا پارساپور مدیر روابط عمومی و دکتر جلال سعیدپور مدیر هماهنگی امور بیمه، تعرفه و استاندارد دانشگاه با حضور در بخش‌های اورژانس و بستری و ICU بثیمارستان‌های ضیائیان و بهارلو ضمن تبریک سال جدید از تلاش دلسوزانه مدیران و کارکنان این مراکز در خدمت دهی به بیماران کرونا قدردانی کرد.
وی با اشاره به این نکته که، این مراکز از نظر تعداد اعضای هیئت علمی نسبت به سایر بیمارستان‌های تابعه خدمت دهنده در کرونا محدودیت بیشتری دارند افزود: اگرچه قابلیت‌های بیمارستان‌ها از نظر نیروی انسانی، تعداد هیئت علمی و تجهیزات متفاوت است ولی هر ۶ مرکز خدمت دهنده کرونای دانشگاه (مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، شریعتی، امیراعلم، سینا، ضیاییان و بهارلو ) با توام قوا ایستاده اند. در این میان دو بیمارستان ضیاییان و بهارلو فداکارانه و بدون توجه به محدودیت‌های موجود از ابتدای بحران کرونا تمام ظرفیت خود را به کار بسته و در حال خدمت دهی به بیماران مبتلا به کرونا هستند. من به همه مدیران، تیم درمانی و کارکنان این مراکز از طرف رییس و سایر اعضای هیئت رئیسه دانشگاه خداقوت می‌گویم.
جانشین رئیس دانشگاه در این بازدید همچنین با پزشکان، پرستاران و بیماران این بخش‌ها از نزدیک گفت و گو کرد و مشکلاتشان را جویا شد.
توضیح این که دکتر ناطقی رئیس، دکتر بهنوش معاون درمان، پناهی مدیر و قاضی مترون بیمارستان بهارلو و دکتر اقبالی جانشین رئیس و جمعی از مسئولان بیمارستان ضیاییان بازدید کنندگان را همراهی کردند.

 

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *