برگزاری آخرین جلسه کانون توسعه مدیران معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

ششمین و آخرین جلسه کانون توسعه مدیران معاونت توسعه با حضور مدیران پایه معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در ادامه برگزاری کانون‌های توسعه مدیران معاونت توسعه و بیمارستان‌ها با رویکرد «برنامه توسعه فردی» به‌منظور تعیین نیازهای آموزشی، ششمین جلسه کانون توسعه 26 آبان 1402 در ستاد مرکزی دانشگاه با حضور مدیران پایه معاونت توسعه برگزار شد. 
در این ارزیابی با استفاده از ابزارهای کانون، شایستگی¬های رفتاری و عمومی مدیران مورد سنجش قرار گرفته و نقاط قوت و قابل‌بهبود تعیین و بر اساس گزارش‌های بازخورد، محتواهای آموزشی اختصاصی هر فرد به‌صورت هدفمند تدوین می‌شود. 
بر اساس گزارش‌ها و نتایج مدیریتی استخراج شده از 6 کانون برگزار شده و باتوجه به نظرات مدیران شرکت کننده در این کانون ها، معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران درنظر دارد به منظور تدوین برنامه توسعه فردی و مهارتی مدیران، نسبت به برگزاری کانون های توسعه برای سطوح مدیریتی سایر حوزه های دانشگاه نیز اقدام کند. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر