برگزاری اولین جلسه شورای اداری در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

شورای اداری بیمارستان بهارلو با حضور مدیر و مسئولان واحدهای اداری، مالی و پشتیبانی تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، روز پنج شنبه دوم مرداد ۹۹، شورای اداری این مرکز  با حضور داود پناهی، مدیر، سیدحمیدرضا موسوی، رئیس امور اداری، شهریار منصوری، مدیر امور مالی و سایر مسئولان واحدهای اداری، مالی و پشتیبانی در سالن جلسات مرکز پژوهش، تشکیل جلسه داد.
در این جلسه که با هدف ایجاد فرصت تعامل و همفکری بیشتر با مسئولان این واحدها تشکیل شده بود، پناهی با بیان چند محور اصلی از جمله مدیریت مصرف، مدیریت زمان حضور در بیمارستان و نحوه تعامل با کارکنان زیرمجموعه به طرح مشکلات موجود در این خصوص پرداخت.
در ادامه، موسوی، مواردی را در ارتباط با مدیریت منابع انسانی در شرایط فعلی، مطرح و به بررسی مسائلی همچون مرخصی ها، ساعات حضور و غیاب، اضافه کاری و… پرداخت.
در ادامه جلسه محمود نجفی، مسئول انبار، مهدی بلبلی، مسئول واحد درآمد، عطیه عبدوس، مسئول HIS، آرزو اسدی، مسئول آمار و سیدعادل موسوی، مسئول حراست بیمارستان به نمایندگی از سایرین پرسش‌هایی در ارتباط با محورهای اصلی جلسه طرح کردند.
در پایان مدیر بیمارستان ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، مشوق‌هایی برای مدیریت مصرف در واحدها در نظر گرفت و مدیریت مصرف را در شرایط فعلی به عنوان یک مزیت در رتبه بندی واحدها دانست.

 

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *