برگزاری جلسه معارفه دستیاران ورودی 99 در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

جلسه معارفه دستیاران ورودی 99 در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان کودکان بهرامی، روز سه شنبه 6 آبان 1399 جلسه معارفه دستیاران ورودی 99 بعد از گزارش صبحگاهی در بیمارستان کودکان بهرامی برگزار شد. در ابتدا دکتر حسین شعبانی معاون آموزشی بیمارستان ضمن اشاره به شروع سال تحصیلی جدید با تأخیر، به دستیاران جدیدالورود خوشامد گفت.

در ادامه دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان و معاون آموزشی گروه کودکان دانشکده پزشکی به دستیاران جدیدالورود خیر مقدم گفت.
وي  گفت: یکی از مشکل ترین کارها تحصیل و به خصوص تحصیل در رشته پزشکی است به دلیل طولانی بودن آن. اگر فقط به فارغ التحصیلی فکر کنیم حق مطلب را ادا نکردیم. باید تلاش کنیم تا فارغ التحصیل خوب باشیم. رشته کودکان، رشته ایست که همه شما می توانید در آن بدرخشید و به جامعه کمک کنید. اساتید فرهیخته، خوشنام، و باتجربه ای در این بیمارستان حضور دارند که می توانند اکثر نیازهای آموزشی شما را پوشش دهند. بخشی از دوران تحصیل موفق اعضای هیأت علمی، و عرصه است و بخش اصلی آن مستمعین یا دانشجویان هستند. دکتر مجتهدی در ادامه به برگزاری بیش از 100 کلاس آمادگی آزمون برد تخصصی در ساعت 8 تا 10 شب به صورت آنلاین در بازه زمانی تیر تا شهریور در بیمارستان بهرامی اشاره کرد.
در پایان دستیاران جدیدالورود خودشان را معرفی کردند و به سوالات اساتید پاسخ دادند.

مریم سپهوند
تهیه کننده:

مریم سپهوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *