برگزاری جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر در شهرستان اسلامشهر

در راستای برنامه‌ریزی برای شروع واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر بر اساس فاز دوم سند کشوری واکسیناسیون جلسه هماهنگی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور دکتر فاطمه تاجیک، مدیر؛ دکتر سید حسن خوشرو، کارشناس مسئول بیماری‌های واگیر؛ زهرا ربیعی، کارشناس مسئول واحد گسترش؛ نسرین قره داغی، کارشناس مسئول واحد نظارت بر درمان و زینب ایمانی، کارشناس مسئول واحد آموزش در دفتر مدیریت برگزار شد در ابتدا روند واکسیناسیون کادر درمان در بخش خصوص و میزان پوشش واکسیناسیون بررسی و مسائل مطرح‌شده موردبحث و گفتگو قرار گرفت. 
دکتر تاجیک بر پوشش ۱۰۰ درصدی کادر درمان داوطلب در بخش خصوصی تا پایان روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: هماهنگی‌ها برای واکسیناسیون کادر داروخانه‌های شهرستان بر اساس لیست‌های اعلامی معاونت غذا و داروی دانشگاه نیز در اولویت کار واحد نظارت بر درمان و بهداشت محیط قرار گیرد.
با توجه به آغاز فاز دوم واکسیناسیون و مرحله اول آن برای گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر، در ابتدا ۷ مرکز خدمات جامع سلامت سعیدیه، مهر واوان، احمدآباد مستوفی، شاتره، بهرام‌آباد، انبیاء و مهر ضیاءآباد با توجه به شرایط فیزیکی مناسب اعلام و مقرر شد که  ضمن برآور تعداد گروه سنی مدنظر برنامه با تمام پایگاه‌های سلامت تحت پوشش هماهنگی‌های لازم برای اطلاع‌رسانی مناسب و ثبت اطلاعات گروه هدف در سامانه سیب نیز در اولویت امور قرار گیرد. 
در این خصوص اطلاعیه‌ای با درج تمام اطلاعات موردنیاز شامل ۷ مرکز خدمات جامع سلامت که خدمت واکسیناسیون کرونا ارائه می‌دهند، نکات قابل‌توجه گروه هدف و ... نیز آماده و برای تمام اصحاب رسانه محلی و گروه‌های مجازی در دسترس ارسال شد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

برگزاری جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه هماهنگی آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۸۰ سال و بالاتر در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *