برگزاری جلسه پایش انرژی معاونت فرهنگی و دانشجویی با اولویت بررسی وضعیت مصرف آب

جلسه پایش انرژی با موضوع بهینه سازی مصرف انرژی در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست 13 خرداد 1403 با حضور مرتضی عبدالوند مدیر توسعه منابع و پشتیبانی معاونت، مهندس حامد کاکاسلطانی مسئول واحد فنی و مهندسی معاونت و اعضای کمیته پایش انرژی در سالن شورا برگزار شد.
عبدالوند شرحی از پروژه های انجام شده در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی از جمله: تکمیل فاز دوم برق رسانی و راه اندازی و نصب 3 دستگاه بانک خازنی کوی و راه اندازی بانک خازن سرای حافظیه، تعویض چراغ های پرمصرف سالن های ورزشی کوی و چمران با چراغ های LED، تعویض چراغ های فضای عمومی معاونت با چراغ LED احداث و راه اندازی منبع ذخیره آب کوی و ... ارائه داد که اجرای این پروژه ها تاثیر بسزایی داشته است.
وی به پایش مداوم قبوض معاونت و اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی تاکید کرد و افزود: کاهش مصرف حامل های انرژی یک امر ملی است و همه همکاران معاونت باید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهند.
در ادامه مهندس کاکاسلطانی برگزاری منظم جلسات پایش انرژی و اقدامات و پروژه های موثر صورت گرفته تاکنون را نشانه عزم جدی کمیته پایش انرژی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانست و گفت: در زمینه فرهنگسازی مصرف حامل های انرژی می توان با آموزش های مداوم و علمی قدم های مثبتی در این راستای برداشت و از ظرفیت همه همکاران و دانشجویان عزیز استفاده کرد به خصوص در 6 ماه اول سال که مسئله کمبود آب و افزایش مصرف برق از چالش های جدی جامعه است و باید نهایت تلاش خود را پیرامون کاهش مصرف انجام دهیم.
در ادامه کارشناسان معاونت وضعیت قبوض آب تمام فضاهای معاونت را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند تا به طور مستمر کنترل و در صورت افزایش مصرف اقدامات لازم صورت پذیرد. همچنین وضعیت مصرف آب در سراهای دانشجویی نیز توسط مسئول خدمات پایش شده و آموزش ها و آگاهی لازم به کارکنان خدمات داده شود.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر