برگزاری پنجمین برنامه از هفته آموزش دانشگاه با عنوان آزمون قضاوتی موقعیتی: مبانی و گام های طراحی

پنجمین برنامه از هفته آموزش با عنوان آزمون قضاوتی موقعیتی مبانی و گام های طراحی به صورت مجازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، هم­زمان با برگزاری برنامه­ های هفته آموزش در دانشگاه، کارگاه آموزشی «آزمون قضاوت موقعیتی، مبانی و گام ­های طراحی» با حضور دکتر رقیه گندمکار و دکتر نازنین شماعیان رضوی، از متخصصان آموزش پزشکی، به عنوان سخنران و استقبال بیش از 40 نفر از اعضای هیأت علمی علاقه مند در دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین اساتید سایر دانشگاه ­های کشور، در روز یکشنبه مورخ دوم خرداد ماه سال جاری از ساعت 9 به مدت سه ساعت، به صورت مجازی در بستر تری بی برگزار شد.
در ابتدای برنامه دکتر گندمکار ضمن خوشامدگویی، به اهداف، برنامه کارگاه و روند اجرای آن اشاره کرد و مطالبی درباره قضاوت موقعیتی رابیان کرد.
 سپس دکتر شماعیان در خصوص نحوه اجرای آزمون و محتوای آن، به تبیین گام­ های طراحی آزمون و نمونه­ هایی از اجراهای رایج در این حوزه را بیان کرد.
 در ادامه شرکت­کنندگان به طراحی نمونه سناریوهای آزمون در قالب کار گروهی پرداختند و ارائه سناریوی هر کارگروه به بحث و تبادل نظر شرکت­ کنندگان گذاشته شد.در پایان این کارگاه سخنرانان به سؤالات شرکت­ کنندگان پاسخ دادند و در نهایت جمع­ بندی از مطالب ارائه­ شده انجام شد.
فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *