برگزاری کارگاه "مهارت مدیریت استرس" در هفته بهداشت روان در مجموعه داروخانه های دانشگاه (13 آبان)

نخستین کارگاه آموزش های پایه مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران، با عنوان "مهارت مدیریت استرس برای کارکنان بهداشتی و درمانی" در هفته بهداشت روان برگزار شد.

 دکتر مرجان فتحی ,

به گزارش روابط عمومی مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران (13آبان)، روز پنج شنبه 28 مهر 1401 کارگاه "مهارت مدیریت استرس برای کارکنان بهداشتی و درمانی" توسط دکتر مرجان فتحی پسا دکترای تخصصی روانشناسی سلامت و سمیرا سلیمانیان، کارشناس مسئول و کارشناس سلامت روان  مرکز بهداشت اسلامشهر در هفته بهداشت روان در ساختمان شماره 2 مجموعه داروخانه های دانشگاه (13 آبان)، برگزار شد.  
در این کارگاه 4 ساعته، که حدود 20 تن از کارکنان، کارشناسان و مدیران مجموعه داروخانه ها حضور داشتند، مباحث مختلفی در خصوص استرس های موجود در زندگی امروز، مدیریت، تمرینات و راهکارها عنوان شد. 
در ابتدا سمیرا سلیمانیان کارشناس ارشد روانشناسی جلسه را با تعریف استرس و انواع آن، علائم (جسمی، روانشناختی و رفتاری)و عوارض استرس آغاز کرده و سپس دکتر فتحی در خصوص راهکارها، تمرینات و مدیریت استرس توضیحات مفصل ارائه داد. 
 سپس و در مرحله بعد، شرکت کنندگان آموزش های تئوری را با انجام تمرینات عملی، طرح و بررسی مسائل فردی به صورت داوطلبانه، ادامه دادند که این امر موجب افزایش اثربخشی کارگاه و ارتقا یادگیری شد. 
جلسه با پرسش و پاسخ، ارائه بازخوردها و پیشنهادات تمامی افراد حاضر و حتی مدرسان به صورت پویا و تاکید بر لزوم اجرای این کارگاه و جلسات مشابه برای تمامی سطوح مدیریتی و غیر مدیریتی مجموعه، پایان یافت.
*درصورت تمایل برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجموعه داروخانه های دانشگاه علوم پزشکی تهران(13 آبان)، می توانید به اینجا مراجعه فرمایید.
 
 
نسیبه  نصیرپور
تهیه کننده:

نسیبه نصیرپور

تصاویر

برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه برگزاری کارگاه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *