برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای سلامت روانی برای کارکنان هلال احمر شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه کارگاه آموزشی "ارزیابی سلامت روان "را برای کارکنان هلال احمر شهرستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این کارگاه آموزشی دوشنبه2 بهمن 1401 برای کارکنان هلال احمر شهرستان درسالن اجتماعات این اداره برگزارشد.

 در ابتدا سمیرا سلیمانیان ،کارشناس واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بیان کرد: در پاندمی کرونا کارکنان  بیش از همه اقشار جامعه تحت فشار روحی و روانی بوده که این امر سبب شده سلامت روان آنان تحت تأثیر قرار بگیرد، از این رو با اجرای طرح ها و برنامه های ارزیابی و سنجش سلامت روان کارکنان در جهت کنترل و کاهش تبعات شغلی آنان تلاش می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد، برای ارزیابی اولیه روانشناختی سلامت روانی اجتماعی به دو شیوه مراجعه به سامانه وزارت متبوع و تکمیل پرسشنامه خودارزیابی روانشناختی به آدرس www.salamat.gov.ir (بدون ذکر مشخصات فردی) و یا با مراجعه حضوری به مددکار اجتماعی یا روان شناس محل خدمت انجام خواهد شد، که به حفظ محرمانگی اطلاعات همکاران تاکید داشته و همچنین در تشریح این طرح گفت: در صورت شناسایی مشکل سلامت روان، ضمن آموزش خود مراقبتی از همکار خواسته می شود جهت پیگیری، مجدد مراجعه کند.

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *