برگزاری کلاس آموزشی فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان بیمارستان سینا

کلاس آموزشی فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان به صورت حضوری و وبینار با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همت واحد امور اداری بیمارستان سینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، کلاس آموزشی فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان بیمارستان سینا به همت فاطمه سدیدی، سرپرست امور اداری این مرکز، چهارشنبه 26 خردادماه سال 1400 با ارائه نیلوفر امینی، رئیس گروه ارزیابی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این کلاس آموزشی که همزمان به صورت وبینار نیز برای همکاران قابل استفاده بود، امینی به توضیح نحوه ارزیابی عملکرد کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی و قراردادی پرداخت و گفت: ارزیابی عملکرد نیروی انسانی یکی از مباحث کاربردی مدیریت منابع انسانی است و جایگاه ارزشمندی در بسیاری از تصمیمات مدیریتی دارد. به این معنی که اطلاعات حاصل از ارزیابی مبانی منطقی و عقلی، اصولی برای بسیاری از تصمیمات اداری، استخدامی همچون انتخاب، انتصاب، ارتقا، آموزش و تغییر شغل نیروهای انسانی شاغل در سازمان است.
وی در ادامه در خصوص نحوه ارزیابی کارکنان رسمی و پیمانی گفت: ارزیابی عملکرد کارکنان رسمی و پیمانی بر  اساس دستورالعمل مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می پذیرد و گروه هدف این دستورالعمل شامل کارکنان رسمی، پیمانی غیر هیئت علمی است. شاغلین دانشگاه که در چهار گروه مدیران پایه، مدیران میانی، کارکنان و کارکنان پشتیبانی طبقه بندی می شوند باید فرم های مربوط به خود را در زمان مقرر تکمیل کنند و مجموعه امتیازی که هر فرد می تواند کسب کند 100 امتیاز است که در برگیرنده 50 امتیاز شاخص های اختصاصی و 50 امتیاز شاخص های عمومی است.
رئیس گروه ارزیابی کارکنان دانشگاه همچنین اذعان داشت: ارزیابی عملکرد در انتهای دوره انجام می گیرد و شامل خود ارزیابی، ارزیابی نهایی توسط ارزیاب و تایید کننده ( بالاترین مقام) می شود.
امینی، ضمن پاسخ به سوالات شرکت کنندگان عنوان داشت: کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی موظف هستند در زمان مقرری که از سوی مدیریت توسعه دانشگاه اعلام می شود به سامانه arzyabi.tums.ac.ir مراجعه و  توافقنامه و یا فرم الکترونیکی خود را تکمیل و برای ارزیاب مربوطه ارسال کنند.  

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *