تقدیر رئیس سازمان نظام پزشکی اسلامشهر از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان

دکتر ناصر ساطانی، رئیس سازمان نظام پزشکی اسلامشهر از دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مناسبت روز پزشک قدردانی کرد.

تقدیر رئیس سازمان نظام پزشکی اسلامشهر از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر ناصر ساطانی، رئیس سازمان نظام پزشکی اسلامشهر از زحمات و تلاش های شبانه روزی دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویژه در طول 18 ماه تلاش در رویارویی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا و روز پزشک با اهدای تقدیرنامه تشکر کرد. 
در متن تقدیرنامه آمده است: 
به نام پروردگار مهربان و روزی رسان 
هیچ سرنوشتی بیش از پزشک بودن نمیتواند فرصت، مسئولیت یا تعهد برای نوع انسان مقدر کند. پزشک در مراقبت از دردمند نیاز به مهارت تکنیکی، اطلاعات علمی و درک انسانی دارد و اوست که با بهره گیری از شجاعت، تواضع و عقلانیت خدمتی منحصر به فرد برای همنوعان فراهم می کند و عمارتی ماندگار از صفحات ممتاز در دروت خود بنا می نهد. پزشک نباید انتظاری بیش از سرنوشت خود داشته باشد و نه به کمتر از آن راضی شود. 
سرکار خانم دکتر تاجیک
روز پزشک را به شمت همکار گرامی و نگهبان سلامت ایران زمین تبریک عرض میکنم. بی شک حماسه ایثار جامعه پزشکی کشور در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد ماند. تندرستی و بهروزی روزافزون شما را از ایزد منان خواستارم.
دکتر ناصر ساطانی
رئیس سازمان نظام پزشکی اسلامشهر

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *