مراسم گرامیداشت روز جهانی رادیولوژی در بیمارستان فارابی برگزار شد

تمجید رئیس بیمارستان فارابی از تلاش کارکنان رادیولوژی در همه گیری کرونا

رئیس بیمارستان فارابی ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی رادیولوژی و قدردانی از تلاش های کارکنان این واحد، از برنامه ریزی بیمارستان برای تجهیز هرچه بیشتر واحد رادیولوژی این مرکز خبر داد.

مراسم گرامیداشت روز جهانی رادیولوژی در بیمارستان فارابی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مراسم گرامیداشت روز جهانی رادیولوژی 17 آبان 1400 با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رییس، دکتر حمید ریاضی، معاون درمان و سعید مرادی، مدیر بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم دکتر اکبری با تبریک فرا رسیدن روز رادیولوژی اظهار داشت: رادیولوژی بیمارستان فارابی را باید یکی از قسمت های پر کار دانست. هم به دلیل  حجم مراجعه زیاد بیماران به این واحد و هم به دلیل همه گیری کرونا که میزان فعالیت این واحد را دو چندان کرد. انصافا کارکنان رادیولوژی بیمارستان به خوبی از پس این مسئولیت مهم برآمدند و بدون مشکل خاصی به ارائه خدمات به بیماران پرداختند. وی اشاره ای نیز به برنامه های بیمارستان فارابی برای تجهیز هرچه بیشتر این واحد کرد و افزود: با هماهنگی های انجام شده امیدواریم که بتوانیم به زودی دستگاه های موجود در رادیولوژی بیمارستان را به روز کرده تا کیفیت خدمات را بیش از پیش افزایش دهیم.
اهدای گل به کارکنان رادیولوژی و عکس یادگاری پایان بخش این مراسم بود.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *