تکلو: روابط عمومی رویکرد جدید و بهتری را برای رصد و به تصویر کشیدن فعالیت‌های دانشگاه پیش‌گرفته است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، علیرضا تکلو مدیر مجتمع بیمارستانی یاس، با تبریک 27 اردیبهشت و روز روابط عمومی گفت: از غرفه‌های روابط عمومی که کل کارها و فعالیت‌های دانشگاه به تصویر کشیده است بازدید کردم
وی افزود: روابط عمومی از سال‌ها پیش، فعالیت خوبی داشته و تمامی فعالیت‌های دانشگاه را رصد و به تصویر کشیده و در این دوره مدیریتی نیز، رویکرد بهتری را پیش‌گرفته و همگام  با رسانه‌های و تکنولوژی‌های روز دنیا عملکرد خود را به‌روز کرده است و بهتر از قبل تمامی فعالیت‌هایی که در داخل و خارج از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارتخانه و حتی در سطح بین‌المللی انجام می‌شود را  به تصویر می‌کشد.
مدیر مجتمع بیمارستانی یاس، از تلاش‌های دکتر ترابی و حمایت‌های دکتر قناعتی قدردانی کرد و گفت: حمایت‌های رییس دانشگاه باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی در دانشگاه شده است. 
تکلو با قدردانی از همکاران روابط عمومی مجتمع بیمارستانی یاس گفت: این مرکز در حال بزرگ‌تر شدن است و توانش را بر این گذاشته که تمامی فعالیت‌هایش معرفی و رصد شود. بشخصه از خانم احمدی همکار خوب و محترمی که به‌تنهایی مجموعه روابط عمومی بیمارستان یاس را مدیریت می‌کنند تشکر می‌کنم. 
مدیر مجتمع بیمارستانی یاس، روابط عمومی را چشم و گوش سازمان دانست و گفت: کارهای خوبی در واحدهای دانشگاه انجام می‌شود که انتظار می‌رود روابط عمومی آن‌ها را به تصویر بکشد و زمانی که روابط عمومی این فعالیت‌ها را رصد و بازگو می‌کند تأثیر بیشتری دارد و انگیزه خوبی را ایجاد می‌کند. 

 

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *