جشن روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در خوابگاه متأهلین برگزار شد

مدیریت های تربیت بدنی و امور هنری و فوق برنامه معاونت دانشجویی فرهنگی، جشن فرهنگی-ورزشی را به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت امام علی و حضرت فاطمه (س)، در خوابگاه متأهلین دانشگاه برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این برنامه روز دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در محوطه خوابگاه متأهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران باحضور دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت بدنی، دکتر فاطمه خوشنوا مدیر امور هنری و فوق برنامه و کارشناسان دو مدیریت برگزار شد و در آن دانشجویان ساکن خوابگاه در کنار خانواده خود به انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی پرداختند.
در این برنامه همچنین، زنگ نشاط و سلامت شامل انجام حرکات ایروبیک و آمادگی جسمانی زیر نظر حسین سیروس مربی مجرب این رشته و همراهانش برگزار شد.
در ادامه برنامه، دکتر خوشنوا ضمن گرامی داشت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و قدردانی از حضور دانشجویان و خانواده‌هایشان گفت: شما سرمایه‌های دانشگاه هستید و در این مدت یک سال و نیم گذشته با از خودگذشتگی در مقابله با ویروس کرونا ایستاده‌اید و همه دانشگاه قدردان شما هستند.
وی افزود، باید زندگی و سیره این دو عزیز آسمانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و در تمام مراحل زندگی از آن استفاده کنیم.
در پایان برنامه، به خانواده‌های ساکن در خوابگاه متأهلین دانشگاه هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *