• تاریخ انتشار : 1401/06/22 - 09:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 622
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه آموزشی مشترک رئیس شعبه یک سازمان تامین اجتماعی غرب تهران با روسا و کارشناسان حسابداری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

معاون مدیریت امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه آموزشی مشترک رئیس شعبه یک سازمان تامین اجتماعی غرب تهران با روسا و کارشناسان حسابداری دانشگاه گفت: یادگیری و آموزش مالی در تمام سطوح، برای دستیابی به رسالت و آرمان های دانشگاه امری حیاتی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیریت امور مالی دانشگاه جلسه‌ایآموزشی دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱، در راستای تعاملات بیشتر سازمان تامین اجتماعی و کاهش جرائم صادره از سوی این سازمان با حضور رئیس شعبه یک سازمان   تامین اجتماعی و کارشناسان آن حوزه، معاون مدیریت امور مالی، روسای ادارات و روسای حسابداری واحد‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن اجلاس دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار شد.

در ابتدا مهدی سوری معاون مدیریت امور مالی دانشگاه ضمن عرض خوش آمدگویی به رئیس شعبه یک سازمان تامین اجتماعی غرب تهران و هیات همراه، اظهار داشت: پویایی هر سازمان وابسته به همت و تلاش نیروی انسانی آن حوزه است و پویایی به معنای حرکت، تلاش و فعالیت در برابر ایستایی، سکون و بی‌حرکتی است.

معاون مدیریت امور مالی دانشگاه در خصوص اهداف جلسه و چگونگی پرداخت کسورات متفاوت بیمه‌ایبه نکاتی اشاره کرد و گفت یادگیری و آموزش مالی در تمام سطوح، برای دستیابی به رسالت و آرمان‌های دانشگاه امری حیاتی است.

مهدی سوری با بیان اینکه قطعا با تعاملاتی که در سال‌های اخیر بین سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی تهران رخ داده آن را منشا خیر و برکت دانست و بیان کرد: دانشگاهی که در علم سرآمد است باید نیروی انسانی ماهر و سرآمد هم در حوزه اداری و مالی داشته باشد.

الهام عبیدی رئیس شعبه یک تامین اجتماعی در خصوص نحوه شناسایی قراردادهای مشمول ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی اعم از پیمانکاری، تحقیقاتی، پژوهشی موضوعاتی را ارائه و به مدارک مورد نیاز جهت ارائه به شعبه و نحوه محاسبات آن به موضوعاتی اشاره کرد.

عبیدی با بیان اینکه اکثر بدهی‌های تامین اجتماعی ناشی از لیست‌های ارسالی است خاطر نشان کرد: بدهی‌های ناشی از لیست‌های ارسالی که به علت اشتباه واریزی خزانه در سایر کد حساب‌های کارگاهی از سال‌های گذشته ایجاد شده قبلا از سوی شعبه بررسی شده است.

رئیس شعبه یک تامین اجتماعی به نحوه چگونگی ارسال لیست‌های اصلی، معوق و متمم اشاره کرد و افزود: چنانچه مواردی از لیست‌های ارسالی بررسی نشده حتما به شعبه اعلام کنید تا سریعا وضعیت آن مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه آموزشی سوالات، ابهامات و مشکلات واحدها از طرف روسای حسابداری ارائه و در خصوص مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر شد.

 

  • گروه خبری : مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 217890
محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *