حضور 20 ورزشکار جانباز و معلول دانشگاه در سومین المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت

رقابت‌های تیم‌های ورزشی جانبازان با چهار رشته ورزشی از 21 آبان در خزر آباد ساری مشخص شد.



جلسه کمیته ورزشی ایثارگران با حضور مدیر امور ایثار گران باهدف بررسی آمادگی گروه‌های ورزشی جانبازان جهت شرکت در المپیاد ورزشی در خزر آباد ساری برگزار شد.
این جلسه با حضور آقایان، دکتر حجازی، دیرنده، اشتیاقی،، شعبان نیا،، لیلا حاتمی مربیان و سرپرستان تیم‌ها در دفتر امور ایثارگران برگزار شد.
در این نشست دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران ضمن تشکر ویژه از مدیریت محترم تربیت‌بدنی و سرپرستان و مربیان جهت آماده‌سازی جانبازان برای شرکت در المپیاد ورزشی جانبازان به اقداماتی که تاکنون در خصوص آمادگی تیم‌ها انجام‌شده اشاره نمود و تأکید کرد ما درخشش در تمام زمینه‌ها را بخصوص درزمینهٔ اخلاق و گذشت را از تیم اعزامی انتظار داریم در ادامه سرپرستان تیم‌های ورزشی با ارائه آماری از شرکت‌کنندگان در المپیاد ورزشی، نظرات خود را پیرامون آمادگی تیم‌ها و ذکر اسامی اعضای هر تیم برای برنامه‌ریزی پیش از شروع مسابقات مطرح نمودند.
دکتر دیرنده دبیر کمیته ورزشی ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فنی واداری در خصوص آمادگی تیم‌های ورزشی به معرفی وباز نگری افراد شرکت‌کننده و زمان برگزاری این مسابقات و آمادگی در مسابقات ورزشی ویژه ایثارگران اشاره کرد.
وی گفت: چیزی که از مربی و سرپرستان تیم‌ها درخواست دارم تمرینات بیشتر تا قبل شروع مسابقات است.
محمدی سرمربی تیم شنای ایثارگران گفت: برای هر ورزشی یک زیرساخت نیاز است که نتیجه آن‌یک پردازش خوب به دنبال دارد.
حاتمی اظهار داشت: با توجه به محدودیت زمانی توانستیم استارت کار بزنیم و تیم‌های جانبازان برای اولین بار راهی این مسابقات نمائی‌ام و این می‌تواند برای سال‌های آینده مفید واقع شود.
توضیح اینکه: شروع مسابقات جانبازان از 21 آبان ماه در خزر آباد ساری به مدت دو هفته برگزارمی شود. و سرپرست تیم اعزامی دانشگاه را دکتر سید حسین حجازی به عهده دارد.
خبر: اسماعیلی
عکس: گلمحمدی


کلمات کلیدی
زهرا  اسمعيلي - عکس
تهیه کننده:

زهرا اسمعيلي - عکس