دستیاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) نیمی از رتبه های برتر بورد تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران را کسب کردند.

سیزدهمین جشنواره آموزشی مجتمع بیمارستانی امام خمینی)ره) با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر خلوت و دکتر عقیقی اساتید پیشکسوت مجتمع، دکتر رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی، دکتر مکارم معاون درمان، معصومی معاون پشتیبانی، روسای بخش‌ها ، اعضای هیئت‌علمی، مدیران و دستیاران برگزار و از اساتید ارتقاءیافته، دستیاران حائز رتبه برتر در آزمون بورد، دستیاران برگزیده و بخش‌های با آمار 100 درصد قبولی قدردانی شد.

گالری عکس
 به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سیزدهمین جشنواره آموزشی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دو‌شنبه 23 مهر 97 برگزار شد.
در ابتدای جلسه پس از تلاوت قرآن کریم، دکتر رئیس کرمی ضمن خیر مقدم به اساتید و دستیاران برگزیده  یاد استاد یلدا را گرامی دانست  و گزارش آماری از وضعیت مجتمع در آزمون بورد و نحوه انتخاب دستیاران برگزیده داد.
 وی با بیان اینکه طی 10 سال گذشته 46درصد به تعداد دستیاران تخصصی و فوق تخصصی مجتمع افزوده شده است و لی امکانات رفاهی و خدمات آموزشی متناسب با این افزایش، رشد زیادی نداشته است. باعث افتخار می باشد که  امسال 50درصد رتبه های برتر بورد تخصصی دانشگاه مربوط  به مجتمع بیمارستا نی امام  خمینی (ره)بوده  است
وی اظهار امیدواری کرد با حمایت های بی شائبه مسئولین بتوانیم، شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش فعالیت‌های رفاهی و خدماتی برای فراگیران باشیم. که امسال 78درصد از دستیاران مجتمع در بورد تخصصی و فوق تخصصی قبول شده اند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش 5 درصدی داشته است.
در ادامه جلسه دکتر صادق نیت رئیس مجتمع ضمن خیرمقدم اساتید بزرگوار در جلسه و تبریک به اساتید اظهار کرد امروز یکی از پرافتخار ترین روزهای مجتمع می باشد و شاخص ترین اساتید کشور، عزیزترین دستیاران را تربیت کرده اند و افتخاری به افتخارات مجتمع اضافه کرده اند.
وی همچنین در سخنانی، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را به عنوان آخرین ملجا و امید بیمارانی خواند که از درمان در مراکز دیگر ناامید شده اند و این را مایه توفیق و افتخار تمامی کارکنان و درمانگران این مرکز دانست.
و یاد کردند از اساتیدی همچون استاد یلدا،دکتر محامدی،دکتر عبدی ،دکتر نهاوندیان و دکتر تهرانی که از حضور این عزیزان در این مجتمع محروم هستیم.
در ادامه دکتر بغدادی به نمایندگی از اساتید پیشکیوت ایراد سخنرانی نمود و در قالب شعری زیبا توسط خودشان وظایف دستیاران را به انان یادآوری نمود.
سپس خانم زاهدی مجری برنامه از روسای بخش ها و دستیاران موفق در بورد و دستیاران برگزیده و اساتید ارتقاء یافته  دعوت کرد تا برای دریافت هدیه و لوح تقدیر در جایگاه حاضر شوند.
همچنین طبقه‌بندی بخش ها بر اساس آمار قبولی قسمت دیگری از برنامه بود که اسامی بخش‌های موفق به دریافت لوح به شرح زیر می باشد:
بخش رادیولوژی کسب 5 رتبه و قبولی تمامی شرکت کنندگان در آزمون بورد
بخش بیماریهای داخلی کسب 5 رتبه
بخش زنان و زایمان کسب 3 رتبه و قبولی تمامی شرکت کنندگان در آزمون بورد
بخش های بیهوشی، جراحی عمومی، نورولوژی کسب 3 رتبه
بخش های کودکان، اورژانس، قلب و عروق کسب2 رتبه
بخش های ارتوپدی،  بیماریهای عفونی، پاتولوژی و  رادیوانکولوژی کسب1 رتبه
بخش های پزشکی ورزشی، بیماریهای ریه، خون و انکولوژی، روماتولوژی، روماتولوژی اطفال، گوارش و کبد،  نفرولوژی و  نوزادان قبولی تمامی شرکت کنندگان در آزمون بورد
در ادامه مراسم از بخش و اساتیدی  که موفق به راه اندازی رشته و روش های جدید درمانی و آموزشی در طی سال تحصیلی گذشته شده بودند نیز تقدیر به عمل آمد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد: 
بخش رادیولوژی مجتمع: راه‌اندازی فلوشیپ رادیولوژی زنان
دکتر زاهد حسین خان (جایزه کتاب برگزیده نوزدهمین جشنواره ابین سینا)
دکتر مژگان رحیمی (جایزه آموزشگر برتر نوزدهمین جشنواره ابین سینا)
دکتر سیروس جعفری (جایزه آموزشگر برتر نوزدهمین جشنواره ابین سینا)
دکتر سیدمحمدجواد مرتضوی (نفر برگزیده انجمن هیپ آمریکا برای Traveling fellowship سال 2018)
دکتر محمدرضا کرامتی (کسب گرنت آموزشی فلوشیپ کولورکتال اروپا)
بخش قلب و عروق (راه اندازی 8 اقدام آموزشی و درمانی)
بخش رادیولوژی و پزشکی هسته ای (راه اندازی پروژه رادیوآمبولیزاسیون)
بخش روماتولوژی و مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی (ساخت کاپیلاروسکوپ)
بخش نفرولوژی (راه اندازی کلینیک فشار خون (هولترمانیتورینگ) و بیوامپدانس)
سپس از دستیاران برگزیده مجتمع که اسامی آنها به شرح  زیر می باشد دعوت به عمل آمد تا هدایای خود را دریافت کنند.
دکتر زارعی و دکترپورحسینی (گروه داخلی)، دکترنظری و دکتر منتصری (گروه بیهوشی)، دکتر غفوری و دکترایپک چی (گروه رادیولوژی)، دکتر فلاححسینی و دکترخراز توکل (اورژانس)، دکتر پناهی و دکتر بابازاده (پاتولوژی)، دکتر مظاهرپور (گروه عفونی)، دکتر سواری (زنان)، دکتر روستائی (گروه جراحی عمومی)، دکتر فرج پور (قلب و عروق)، دکتر رحمانی تنها (جراحی مغز و اعصاب)، دکتر قلعه تکی (رادیوانکولوژی)، دکتر اجتهادی (پزشکی ورزشی)، دکتر رنجبر(پزشکی هسته ای)، دکتر کیا (ENT)، دکتر حبیبی(نورولوژی)، دکترکلانتر (ارتوپدی)، دکتر شیرآقایی (اورولوژی)، دکتر فرهپور (طب فیزیکی)، دکتر بیضائی (کودکان)، دکتر موسوی (فلوشیپ قلب و عروق)، دکتر قهرمانی (فلوی جراحی پلاستیک)، دکتر بروفه (فلوی بیماریهای ریه)
اعضای هیئت علمی ارتقا یافته مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دعوت به عمل آمد تا هدایای خود را دریافت کنند. عبارتند از:
رتبه استادی: دکتر بغدادی، دکترحلبچی، دکتر خراسانی، دکتر داوری، دکتر شهبازخانی، دکترصالحی، دکتر کردی، دکتر امینی، دکتر رحمانی، دکتر قبائی، دکترموسوی
رتبه دانشیاری: دکتر روشن، دکترسیدحسینی داورانی، دکتر شاهی، دکتر مطیعی، دکتر نورمحمدپور، دکتر نوذریان      
    
اساتید جدیدالورود مجتمع به شرح زیر می باشد:
دکتر بهبودی و دکتراحمدی تفتی (جراحی عمومی)، دکتر پور قربان و دکتر نایبندی آتشی (رادیولوژی)، دکتر صفریان و دکتر کوثری اصفهان (قلب و عروق)، دکترصابریان(بیهوشی)، دکتر شجاع مرادی (نفرولوژی)، دکتر فرزین (رادیوانکولوژی)، دکترطبری (گوش و حلق و بینی)، دکتر حسن نژاد (عفونی)، دکتر اکبری (طب اورژانس)، دکتر دهقان طرزجانی (بیولوژی تولید مثل)، دکتر حسینی (بخش طب فیزیکی)، دکتر فقیهی (داروسازی بالینی)، دکتر ربیع زاده (غدد و متابولیسم)، دکتر رئیسی (طب سالمندی)، دکتر کاظمی زاده (بیماریهای ریه)، دکتر طاهر (گوارش)، دکتر رودینی (خون و انکولوژی)، دکتر استادرحیمی (جراحی مغز و اعصاب)، دکتر رشیدی نژاد (ژنتیک)، دکتر غفوریان (پزشکی قانونی)، دکتر مومنی (اورولوژی)

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *