دفاع پایان نامه دکتر فائزه جوادی لاریجانی دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی

دکتر فائزه جوادی لاریجانی از پایان نامه خود با عنوان «طراحی و بررسی اثربخشی آموزش توسط نرم افزار تحت موبایل مراقبت از کلیه کودکان بر میزان آگاهی عملکرد و رضایتمندی والدین کودکان مبتلا به بیماری کلیوی» دفاع کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، دکتر فائزه جوادی لاریجانی دانشجوی کارشناسی ارشد یادگیری الکترونیکی این دانشکده از پایان نامه خود با عنوان «طراحی و بررسی اثربخشی آموزش توسط نرم افزار تحت موبایل مراقبت از کلیه کودکان بر میزان آگاهی عملکرد و رضایتمندی والدین کودکان مبتلا به بیماری کلیوی»
 هفته آخر مرداد 99 دفاع کرد.
نتایج حاصل از یافته های مطالعه حاضر حاکی از آن است که آموزش والدین از طریق نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه تاثیر خوبی بر میزان عملکرد و رضایتمندی والدین کودک مبتلا به بیماری کلیه داشته است، در نتیجه استفاده از این نرم افزار را درحیطه آموزش به والدین بطور گسترده توصیه می شود.
دکتر میترا ذوالفقاری استاد راهنما و دکتر آیین محمدی مشاور این پژوهش بودند. دکتر علیرضا آتشی و دکتر فاطمه حاجی علی عسگری داوری آن را بر عهده داشتند. دکتر آتشی به عنوان نماینده تحصیلات تکمیلی دانشکده مجازی نیز در این جلسه حضور داشت.

 

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *