دومین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه برگزار شد

مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه دومین برنامه از برنامه های هفته آموزش را به صورت مجازی و حضوری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دومین برنامه از برنامه های کنگره هفته آموزش دانشگاه با عنوان وبینار نقش ذهن آگاهی و تمرکز در یادگیری در روز شنبه مورخ ۳۱ اردیهشت ماه سالجاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۴۵ به صورت هیبرید مجازی و حضوری (به صورت محدود) در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
این نشست با حضور دکتر هما میرزا وزیری، مدیر موسسه فرهنگی پرنیان مهر، دکتر مونا دریا افزون استادیار گروه روانشناسی سلامت، دکتر مریم کرباسی مطلق، عضو هیات علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان و علاقمندان حضور آموزش پزشکی دانشگاه برگزار شد. این وبینار به معرفی تکنیک ذهن آگاهی و ریکی به عنوان شیوه های موثر جهت ارتقای ارتباط ذهن و بدن پرداخته شد.
در ادامه این دو رویکرد با افزایش خودآگاهی و تنظیم هیجانی در حوزه آموزش، مهارت هایی چون تامل انتقادی، جهت گیری کل نگر و توجه به بستر مفاهیم را تحت تاثیر قرار میدهند. 
لازم به توضیح است که برنامه های کنگره هفته آموزش در قالب برگزاری ۲۵ رویداد از ۳۱ اردیبهشت ماه الی ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد. برای دریافت برنامه کنگره هفته آموزش دانشگاه اینجا کلیک کنید.
فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *