ششمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: برای تولید و بازنشر تامزها برنامه مدون و منسجم داشته باشید

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ششمین نشست خود با راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها، تأکید کرد: تولیدات تامزها نشان می‌دهد که دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح ملی و بین المللی ارزش‌آفرینی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ در نشست 28 دی 1401 راهبران شبکه‌های اجتماعی بیمارستان‌ها  که در سالن شورای حکیم سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر ماشاءاله ترابی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران؛ گفت: کار روابط‌عمومی با سرعت در حال انجام است؛ اما این نیاز دارد که خود شما عزیزان هم جدی‌تر از گذشته با موضوعات برخورد کنید.   
وی با بیان اینکه اهمیت شبکه‌های اجتماعی بحث داغ و روز دانشگاه و نیز جامعه است؛ افزود: میزان مراجعه روزانه به وب‌سایت‌ها نسبت به شبکه های اجتماعی اصلاً قابل‌مقایسه نیست؛ به طور کلی حضور در شبکه‌های اجتماعی سهم قابل‌توجهی در سبد زندگی افراد پیدا کرده است.  
دکتر ترابی ادامه داد: در تلاش هستیم با تعامل و ارتباط با خبرگزاری‌ها بتوانیم سطح انتشار مطالب را گسترده کنیم؛ بنابراین باید تولیدات زیاد و جذاب داشته باشیم تا خبرگزاری‌ها اقبال به آن نشان دهند.   
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه برای تولید تامزها برنامه ای مدون داریم؛ یادآور شد: برای برنامه برندینگ «برندآفرینی» بیش دو سال زمان گذاشتیم و برنامه‌ریزی و زیرساخت ها را آماده کردیم تا هویت دانشگاه را در رسانه ها به نمایش بگذاریم. 
دکتر ترابی تصریح کرد: باید یک ضربان یکپارچه و منسجم در مجموعه دانشگاه به وجود بیاید تا بتواند به ارتقای کارهای منحصربه‌فرد و پیشرفت علمی در دانشگاه کمک کند. 
وی افزود: تولیدات تامزها نشان می‌دهد که دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح ملی و بین المللی ارزش‌آفرینی کرده است. 
مدیر روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر اینکه خودمان باید حس خوبی نسبت به کارهایمان داشته و برای آن ارزش قائل باشیم؛ گفت: خانواده بزرگ دانشگاه با تولید و ضبط تامزها روحیه می گیرند و این حرکت می تواند در ارائه بانشاط فعالیت های دانشگاه اثرگذار باشد. همچنین با اطلاع رسانی به مردم،  در بیماران حس امید ایجاد می شود که ارزشی فوق‌العاده برای دانشگاه دارد و با بازنشر تولیدات تامزها، همه دانشگاهیان مطلع می شوند و این مهم می تواند ایده‌های جدید را هم اضافه کند.   
مدیر روابط عمومی دانشگاه خاطرنشان کرد: مسئول برندآفرینی در سازمان ها، روابط‌عمومی است و باید بتواند کار رسانه‌ای مناسب در راستای تقویت برند کند و به ارزش‌های آن بیفزاید.   
در ادامه رابطین روابط‌عمومی بیمارستان‌ها گزارش فعالیت‌های خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی ارائه کردند و مقرر شد در هفته آینده، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های انجام شده را ارائه کنند.
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *