دکتر ترابی: سینا رسانه در مسیر رشد و پیشرفت است

جلسه معرفی وبسایت رسمی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

جلسه معرفی وبسایت رسمی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، این جلسه باحضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه و کارشناسان روابط عمومی بیمارستان های تابعه سه شنبه 21 آذر 1402 در سالن حکیم ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.  
مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه سینا رسانه در مسیر رشد و پیشرفت است گفت: تعدادی از واحدها سریع تر از سایر واحدها به جریان اصلی تولید محتوای دانشگاه پیوسته و تولیدهایشان در سینا رسانه منتشر می شود. انتظار می رود تولیدهای سایر واحدها نیز متناسب با پروژه های تامز هماهنگ شوند و این کار جامع تر پیش برود.  
دکتر ترابی با بیان اینکه ابعاد گسترده ای از فعالیت بخش های مختلف دانشگاه در بیمارستان ها انجام می شود گفت: هر کدام از اقدام های شما می تواند محتوایی برای سینا رسانه باشد.  
وی افزود: زیرساخت های مختلفی در دست اقدام داشتیم از جمله توسعه سامانه سرآمد و وبسایت شخصی استادان که ریاست  محترم  دانشگاه اعتبار مورد نیاز  برای راه اندازی وب سایت شخصی دانشمندان یک درصد دانشگاه و روسای بیمارستان ها و دانشکده ها را تامین کرده است.  
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به راه اندازی صفحه اختصاصی سینا رسانه در آپارات افزود: تمام تولیدها بر روی این صفحه قرار می گیرد. واحدهای تابعه به هیچ عنوان نبایستی آپارات اختصاصی داشته باشند و همه رابطین تلاش کنند تا تولیدها به کیفیتی برسد که در صفحه رسمی آپارات دانشگاه بارگذاری شود.  
دکتر ترابی با بیان اینکه برنامه های بزرگ دانشگاه به صورت زنده از اینستاگرام یا آپارات رسمی دانشگاه پخش می شود افزود: فقط روابط عمومی ستاد دانشگاه مجوز پخش زنده دارد و واحدهای تابعه اجازه پخش زنده از هیچ پلتفورمی را ندارند.  
وی افزود: کیفیت اخبار واحدهای تابعه باید بالاتر برود و اخباری که جنبه خبری ندارد بارگذاری نشود. به منظور هدفمند بودن تولیدات رسانه ای پروژه های تامز راه اندازی شده است.
در ادامه این جلسه علیرضا براتی، کارشناس روابط عمومی ستاد مرکزی دانشگاه درباره سایت رسمی و اختصاصی استادان و روسای بیمارستان ها توضیح داد.  
در پایان برنامه مهدی گلپایگان سردبیر خبری دانشگاه درباره اهمیت پروژه تامز و کیفیت اخبار متنی توضیح و به سوالات همکاران پاسخ داد.

طاهره رحمان پور
تهیه کننده:

طاهره رحمان پور

تصاویر