• تاریخ انتشار : 1400/12/21 - 13:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1028
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست مشترک مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با معاون پشتیبانی و مسئولان روابط‌عمومی مراکز تحقیقاتی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

دکتر ترابی: مرجعیت رسانه ای متناظر با مرجعیت علمی در هر حوزه بر اساس ارتقای شاخص های دانشگاه در رتبه بندی وبومتری ایجاد می شود

در نشست مشترک دکتر ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه با معاون پشتیبانی و مسئولان روابط‌عمومی مراکز تحقیقاتی مستقر در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بر ضرورت « یکپارچه سازی وب برندینگ و جهش رتبه بندی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی » تاکید ویژه شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه در نشست شنبه 21 اسفند 1400 در سالن مدافعان سلامت سازمان مرکزی دانشگاه با اشاره به بحث «مرجعیت رسانه ای شدن علم در دانشگاه» گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران متناسب با خدمات و تخصص‌هایی که به عنوان مرجعیت علمی در کشور دارد؛ باید متناظر با آن، مرجعیت رسانه‌ای هم برای تمامی این حوزه‌ها ایجاد کند.  
وی با بیان اینکه روابط عمومی می بایست این فعالیت ها را به صورت همزمان انجام دهد؛ تصریح کرد: باید «بحث روزنامه‌نگاری برند و وب برندینگ» را توسعه دهیم. در این جلسات منظم و مکرر قصد داریم همراه‌سازی و همگام‌سازی همه‌ی همکاران در سطح دانشگاه را رقم بزنیم تا بتوانیم این یکپارچه سازی را در سطوح مختلف داشته باشیم تا در نهایت جایگاه دانشگاه را در رتبه‌بندی و وبومتریک (Webometrics)  با جهش روبه رو کنیم.  
دکتر ترابی در ادامه افزود: تمامی اساتید مراکز تحقیقاتی باید در google Scholar  اکانت account داشته باشند و تمام فعالیت های آنها در آن ثبت می شود؛ در رتبه بندی دانشگاه این مهم اثرگذار است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه خاطرنشان کرد: محتوای علمی تولید شده و بارگذاری آن در وب سایت دانشگاه جذابیت ایجاد می کند و باعث می شود مخاطبان بیشتری با ما ارتباط داشته باشند.
در ادامه مهندس سارا نعیمی رئیس اداره اطلاع رسانی الکترونیک (فناوری اطلاعات)روابط عمومی در خصوص مدل وب برندینگ بیمارستانی (آموزش، پژوهش و درمانی) Hospital Web Branding و اینکه چه استانداردهایی در دنیا لحاظ شده است و مهندس حمیده حمیدی کارشناس فناوری اطلاعات درباره فعالیت در شبکه های اجتماعی مطالبی را بیان کردند.
در پایان نشست مهندس محمد علی سورکی معاون پشتیبانی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با اشاره به ارزیابی خود از حضور در این جلسه یادآور شد: خوشبختانه امروز خبرهای خیلی خوبی مبنی بر یکپارچگی وب سایت‌های کل دانشگاه را شنیدم. دانشگاه علوم پزشکی تهران حتما باید یک سایت یکپارچه داشته باشد و نباید موازی کاری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در عصر تکنولوژی برتر هستیم؛ خاطرنشان کرد:  باید از متخصصان و صاحبان فرآیند فناوری اطلاعات کمک بگیریم تا هر چه سریعتر یکپارچگی وب سایت ها را شاهد باشیم. با مساعدت های شبانه روزی تیم دکتر ترابی و قول های مساعدی که مبنی بر این بحث به عنوان معاون پشتیبانی مجتمع برای مشارکت همکاران دادم، امید دارم با توکل به خدا به زودی این امر محقق شود.
توضیح اینکه افراد شرکت کننده در نشست با توجه به مباحث مطرح شده نقطه نظرات خود را بیان کردند.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 209765
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *