دیدار سرکلانتر هشتم تهران بزرگ با رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت روز پزشک

دکتر محمدرضا اکبری: امنیت و سلامت از بسترهای اصلی پیشرفت یک جامعه محسوب می شوند

سرکلانتر هشتم تهران بزرگ و رئیس کلانتری 115 رازی به مناسبت روز پزشک با رئیس و مسئولان بیمارستان فارابی دیدار کردند و این روز را به آنان تبریک گفتند.

دیدار سرکلانتر هشتم تهران بزرگ با رییس بیمارستان فارابی به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، سرهنگ محمدباقر قدم زاده، سرکلانتر هشتم تهران بزرگ به همراه سرهنگ منصور زمانی، رییس کلانتری ۱۱۵ رازی دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ به مناسبت روز پزشک با دکتر محمدرضا اکبری، رییس و سعید مرادی، مدیر این مرکز دیدار کرده و فرا رسیدن این روز را به آنان تبریک گفتند.
در این دیدار دکتر اکبری با قدردانی از حمایت‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه حامی و پشتیبان ما برای برقراری نظم در بیمارستان فارابی بوده و از این راه با ما در زمینه حل مشکلات همکاری می‌کند.
وی در ادامه افزود: پزشکان در حوزه سلامت و نیروی انتظامی در حوزه امنیت همیشه با یکدیگر تعامل خوبی داشته اند. در واقع امنیت و سلامت دو مورد بسیار مهم در جوامع بوده که ممکن است در حالت معمول ذهن افراد را به خود مشغول نکند ولی زمانی که با مشکل مواجه می‌شویم به ارزش این دو مورد پی می‌بریم. می‌توان گفت امنیت و سلامت از بسترهای اصلی پیشرفت یک جامعه محسوب می‌شوند.
سرهنگ قدم زاده نیز با تبریک روز پزشک از تعاملی که میان کارکنان نیروی انتظامی شاغل در بیمارستان فارابی و مسئولان و کارکنان این بیمارستان برقرار است ابراز خشنودی کرد و گفت: بنده معتقدم زمانی که یک پزشک بر بالین بیمار حاضر می‌شود با خود آرامش را برای او به همراه می‌آورد. در این مدتی که بنده و همکارانم در این منطقه از تهران بزرگ در حال همکاری با این بیمارستان هستیم شاهد این آرامش بوده و خوشبختانه چالش زیادی نداشتیم.
مدیر بیمارستان فارابی نیز دیدار مسئولان بیمارستان و نیروی انتظامی منطقه را سازنده برشمرد و گفت: در چند سال گذشته هماهنگی و تعامل خوبی بین کلانتری و مجموعه بیمارستان وجود داشته است. اگر هم زمانی مشکلی پیش آمده به سرعت و با همکاری‌های انجام شده حل شده است. خوشحالیم امروز در خدمت عزیزانی هستیم که بار مسئولیت و زحمت تامین امنیت بر دوش آنان است و امیدواریم بتوانیم قدردان زحماتشان باشیم.
در پایان این دیدار مسئولان نیروی انتظامی منطقه با اهدای گل و لوح یادبود به رییس بیمارستان فارابی از زحمات آنان قدردانی کردند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *