دکتر کجباف زاده تأکید کرد دانشجویان از ابتدای ورود به دانشگاه تحقیق را شروع کنند

عضو هیئت‌علمی دانشگاه با اشاره به اینکه دانشجویان سرنوشت‌ساز آینده هستند به آنها توصیه کرد: با تحقیق و مطالعه خوب دروس و کسب اطلاعات کافی خواسته و مشکل بیماران را حل کنید.

دکتر عبدالمحمد کجباف زاده

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عبدالمحمد کجباف زاده عضو هیئت‌علمی دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان جدیدی که وارد دانشگاه شده‌اند به سابقه سی و پنج ساله خود در دانشگاه اشاره کرد و گفت: از اولین سالی که من وارد دانشگاه شدم یکی از آرزوهای من همیشه این بوده که بتوانم معلم این دانشگاه باشم و اکنون این یکی از افتخارات من است.

 عضو هیئت‌علمی دانشگاه با بیان اینکه ورودی 1349 است گفت: روزی که وارد دانشگاه شدم، احساس عجیبی داشتم که شاهد حاصل تلاش‌هایم درطول مدت تحصیل را می دیدم تصمیم گرفتم از همان سال اول ورود به دانشگاه تحقیقات خود را شروع کنم.

وی گفت: به دانشجویان که مانند فرزندانم هستند و به آنها افتخار می‌کنم و از هوش بالا در کشور برخوردار هستند توصیه می‌کنم که شما آینده سرنوشت‌ساز این کشور هستید در کنار درس تحقیقات خود را از همان روز اول دانشگاه شروع کنید.

دکتر کجباف زاده با اشاره به علاقه خود در زمینه تحقیقات از همان روزهای نخستین ورود خود در دانشگاه و مطالعه در حوزه فیزیولوژی استان شناسی،  افزود: خواسته بیمار تشخیص و درمان درست است و ما باید اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشیم.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه افزود: فلسفه و تاریخ و اطلاعات عمومی برای اینکه ما با جامعه سروکار داریم خوب است؛ اما مهم‌ترین اصل این است که دروس  خود را خوب بخوانید تا تشخیص و درمان صحیح داشته باشید.

وی به امکانات و مزایای دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پیشرفت دانشجویان اشاره کرد و تأکید کرد: شما دانشجویان از هوش و توانمندی‌هایتان برای شروع تحقیقات استفاده کنید و مدال‌هایی که تاکنون دریافت کرده‌اید عالی است اما الان باید در رشته و درسی که می‌خوانید و تحقیقی که می‌کنید مدال طلا بیاورید.

دکتر کجباف زاده خاطرنشان کرد: اگر یاد گرفتید تحقیق کنید و سوال تحقیق برایتان طرح شود به طبع آن می توانید در کنار درس‌های تئوریتان پیشرفت کنید و وقتی بتوانید سوالی را حل کنید آن موقع  می‌توانید مشکل بیمار را خیلی راحت‌تر حل کنید.

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *