هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان برگزار می شود

دکتر گتمیری: بهره مندی از ایده و اندیشه های دانشجویان، مهمترین رکن برگزاری جشن های دانشجویی است

در نخستین جلسه هم اندیشی برگزاری هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان با دانشجویان و نمایندگان دانشکده های دانشگاه بر رعایت استانداردهای فرهنگی، اجتماعی جامعه و پرهیز از نوسانات سیاسی دانشجویان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر سیدمنصور گتمیری سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان در این جلسه  که دوشنبه 30 خردادماه 1401 با حضور مسئولان و کارشناسان دفاتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده های تابعه و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات این دفترتشکیل شد، نیز ضمن گرامیداشت یاد استاد بهادری برگزاری هشتمین جشن یکپارچه را حاصل تجربه برگزاری هفت جشن گذشته و یاری دانشجویان عنوان کرد و گفت: امروز شما دانشجویان عزیز برگزار کنندگان این جشن بزرگ هستید و ما در کنار شما تلاش خواهیم کرد این یادگاری استاد بهاری به بهترین نحو برگزار کنیم.
وی افزود:  برای برگزاری جشن امسال شرایط و موقعیت ها بسیار فرق کرده که یکی از مهمترین آنها هزینه های برگزاری جشن است که جز با همیاری دانشجویان امکان پذیر نخواهد بود.
سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان، با اشاره به محدودیت زمانی باقی مانده تا روز جشن تصریح کرد: تا زمان برگزاری یکماه فرصت داریم و با تشکیل کمیته های مدیریت اجرایی و دانشجویی تمامی برنامه را تدوین و مدیریت کنیم.
وی افزود: ما برای یکسان سازی و برگزاری این جشن نیاز به ایده ها و نظرات شما داریم تا این مراسم را به بهترین نحو برگزار کنیم . ضمن اینکه با توجه به شرایط دانشگاه نباید اجازه دهید نوسانات سیاسی این جشن را تحت الشعاع قرار دهد.
دکتر گتمیری ادامه داد: هر دانشجویی مجاز است دو همراه داشته باشد تا ازدحام مانع نظم جشن نشود. ضمن اینکه با رعایت استاندارهای فرهنگی و اجتماعی جامعه، مدیریت دانشگاه را در هر چه بهتر برگزار شدن جشن یاری کنید.
وی برپایی نمایشگاه از دستاوردهای دانشکده ها، ایجاد غرفه های دارویی و پذیرایی، آتلیه عکس، موسیقی، تجلیلی از اساتید و دانشجویان برتر و قرائت دسته جمعی سوگندنامه را از مهمترین برنامه های این جشن عنوان کرد و مسئولین دانشگاه را حامی دانشجویان در هرچه بهتر برگزار شدن دانست.

فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *