دومین جلسه کمیته مدیریت و برنامه ریزی هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان با نمایندگان چهار دانشکده برگزار شد

دکتر گتمیری: نمایندگان دانشکده ها بر جذب منابع مالی از حامیان برای ارتقای کیفی جشن متمرکز شوند

به منظور هماهنگی محل برگزاری هشتمین جشن یکپارچه، کمیته مدیریت و برنامه ریزی جشن با نمایندگان دانشکده های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و بهداشت جلسه ای تشکیل و موارد مهم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر ارتباط با دانش آموختگان در این جلسه که روز شنبه 4 تیرماه 1401 در سالن شورای این دفتر دکتر سیدمنصورگتمیری سرپرست دفتر ارتباط با دانش آموختگان در سخنانی گفت: این جلسه بطور ویژه با حضور نمایندگان دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و بهداشت و به منظور هماهنگی بیشتر بین دانشکده‌هایی که به موقعیت مکانی برگزاری مراسم جشن یکپارچه کمترین فاصله را دارند برگزار می شود.
وی از نمایندگان دانشکده ‌ها خواست به بهترین سطح همکاری و همراهی در برگزاری جشن برسند.
دکتر گتمیری تاکید کرد: نمایندگان دانشکده ها همچنین باید برای جذب منابع مالی از شرکت‌ها و حامیان دانشگاه فکر کنند و در این خصوص فعالیت‌هایی را انجام دهند که بهترین نتیجه در تامین کیفیت برگزاری جشن یکپارچه حاصل شود. ضمن اینکه، معاونت دانشجویی ظرفیت گروه های دانشجویی برای گروه های هنری مثل موسیقی را که قابلیت اجرا در مراسم جشن را دارند رصد کند تا در جلسه کمیته دانشجویی مطرح و از این ظرفیت ها استفاده شود.
دکتر سیدمحمدرضا سید احمدیان دبیر دفتر دانش آموختگتن با اشاره به تغییر محل برگزاری مراسم و اجرا در محیط دانشگاهی ابراز امیدواری کرد که جشن امسال با شایستگی هرچه بیشتر و درخور شأن دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
وی درخصوص هدایت میهمانان به جایگاه خود، از مسئولین اجرایی مراسم خواست تا در سه گروه مشخص برای دانش آموختگان، خانواده های آنها و استادان افراد را تقسیم کنند و محل استقرار هر گروه را مشخص کرده و آنان را در هنگام ورود راهنمایی کنند.
دکتر سید احمدیان تصریح کرد:  این جشن در دو قسمت رسمی و غیر رسمی برگزار می شود، تلاوت قرآن مجید، قرائت سرود ملی، سخنرانی رئیس دانشگاه، اهدای جوایز به برگزیدگان دانش آموختگان و همچنین اساتید برتر، قرائت دسته جمعی سوگندنامه بخش رسمی و در بخش غیر رسمی اجرای موسیقی، برپایی نمایشگاه های جانبی توسط دانشکده ها برگزار می شود.
دکتر مریم زاهدی رییس امور عمومی دفتر نیز در سخنانی با اشاره زمان و مکان برگزاری این جشن گفت: همچون جشن های گذشته، هماهنگی های لازم برای استقرار آمبولانس، آتش نشانی، غرفه شرکت های غذایی  برای فروش محصولات خود و... صورت خواهد گرفت و برای هریک از این موارد در صورت نیاز هماهنگی با حراست انجام خواهد شد. ضمن اینکه مرحله به مرحله، اقدامات مد نظر در کمیته مدیریت و برنامه ریزی بررسی و در صورت لزوم بازبینی انجام خواهد گرفت.
وی افزود بازه زمانی ثبت نام دانشجویان حداکثر تا ۱۵ تیر ماه است و پس از تعیین تعداد نهایی شرکت کنندگان اقدامات بعدی از سوی کمیته انجام خواهد شد. ضمن اینکه گزارش فعالیت ها  و تمام برنامه هایی که برای برگزاری این جشن تدوین می شود مرحله به مرحله به اطلاع مسولین خواهد رسید.
دکتر عمیدی نماینده دانکشده پزشکی ضمن اعلام آمادگی دانشکده برای برگزاری مراسم جشن تصریح کرد : این دانشکده تمامی امکانات خود را اعم از سلف، انبار، نمای درب اصلی، مکان vip و... را برای برگزاری جشن در اختیار شما می گذارد.
در ادامه هریک از نمایندگان سه دانشکده دیگر اعلام کردند از تمام ظرفیت های این دانشکده برای برگزاری این جشن استفاده خواهد شد و سپس نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
در پایان جلسه تعدادی از اعضای کمیته اجرایی از محل برگزاری جشن در محل ورودی دانشکده پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و بهداشت بازدید کردند.
توضیح اینکه، در این جلسه اعضای کمیته مدیریت و برنامه ریزی، محمدرضا قشقایی و سمیه عبدالمالکی نمایندگان دانشکده دندانپزشکی، اعظم ابوالحسنی، نماینده پردیس دندانپزشکی خانی آباد، مهدی حیدری نماینده حراست دانشگاه، دکتر پورمند و عباس استاد تقی زاده نمایندگان دانشکده بهداشت، دکتر منصف نماینده دانشکده داروسازی و فردین عمیدی و دکتر سعید پورحسن نمایندگان دانشکده پزشکی حضور داشتند.

فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *