دیدار و نشست صمیمانه رئیس بیمارستان شریعتی و اعضای بسیج این بیمارستان با مسئولان و اعضای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه

دکتر احمدرضا جمشیدی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین زنده‌دل و اعضای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه بسیج را یادگار ماندگار حضرت امام (ره) دانست.

دیدارو نشست صمیمانه رئیس بیمارستان شریعتی و اعضای بسیج این بیمارستان با مسئولان و اعضای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، در این دیدار که سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ در سالن تصویربرداری بیمارستان برگزار شد دکتر جمشیدی ضمن خوشامد گویی به مهمانان، بسیج را یادگار ماندگار حضرت امام (ره) دانست و گفت: در اوایل تشکیل بسیج به‌عنوان دانشجوی پزشکی برای خدمت در روستا ها داوطلب شدیم به ما گفتند که برای درو گندم کمک کنید و ما نمی‌دانستیم که درو گندم زیر آفتاب چقدرکار سختی است. ما از این طریق با زندگی مردم آشنا می‌شدیم. بعدازآن که هسته‌های بسیج به این شکل تشکیل شد، بسیج دانشکده پزشکی هم تشکیل شد. خدا رحمت کند شهید پیرویان را که آموزش نظامی را در آن جا شروع کرد و بعدها آنقدر بسیج گسترش پیدا کرد که هر جا نظام نیاز داشت بسیجی‌ها حاضر بودند و الان یک پشتوانه عظیمی شده است و هر جا نیاز به تحرک جامعه است بسیج خودش را زیر این بار می‌برد. دکتر جمشیدی با یاد از شهدای جنگ گفت: بسیج جامعه پزشکی هم منشأ خیرات زیادی بوده و امیدواریم که همیشه پا برجا بماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زنده‌دل مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در این دیدار ضمن تبریک به دکتر جمشیدی گفت: ما برای عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج و آشنایی بیشتر و صمیمانه با اعضای بسیج  بیمارستان شریعتی اینجا هستیم و از صمیم قلب خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که در جمع شما هستیم. حجت‌الاسلام زنده‌دل در ادامه افزود: پیش‌فرض ما در بسیج  خدمت جهادی و خدمت خالصانه است و دنبال عناوین نیستیم. دکتر زنده‌دل در بخش دیگری از سخنانش هدف از جلسه را ارتقا و بهبود کیفیت خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: در مقوله بسیج توجه به آرمان‌ها ارزش‌ها و اعتقادات هم اهمیت دارد که نباید مغفول بماند. وی انسجام گروه بسیج بیمارستان شریعتی را قوی دانست و گفت: وقتی همه همدل باشند مشکل کوچک‌تر خواهد شد. 

دکتر صادقی عضو هیئت علمی گروه بیهوشی بیمارستان شریعتی با اشاره به فضای دوستی و برادری در محیط بسیج گفت: ما هم مانند سابق در خدمت مردم و دانشگاه هستیم و تا جایی که از دستمان بر می‌آید کار می‌کنیم. ما نیروی خدمت هستیم و انصافاً در دوره کرونا همه رشته‌ها از پرستاری و پزشکان به‌صورت شبانه‌روزی و بی‌هیچ  پای‌کار بودند و بسیج موتور محرکه این حرکت بود.

دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی نیز در این جلسه نیروهای بیمارستان شریعتی را به‌صورت پیش‌فرض بسیجی دانست و گفت: در دوران کرونا همه از پزشکان و پرستاران سهم خودشان را انجام دادند و ایستادگی کردند و من افتخار می‌کنم در جمع این بزرگواران هستند. دکتر برکتی داشتن برنامه برای انتقال تجربیات و معنویات بسیجی را به نیروهای جدید مؤثر دانست و گفت: لازم است پل ارتباطی با نسل جدید برقرار شود.  

دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی نیز افزود: بسیج نقطه قوت نظام هست و در هر مسئله ای مؤثر بوده است. یکی همین موضوع کرونا ست که وقتی کمبود احساس می‌شد روحیه بسیجی توانست مشکل را حل کند. دکتر جعفری همچنین  توجه به مقوله فرهنگ و بسیج فرهنگی را مهم دانست.

در این جلسه سلیمانی مدیر تحلیل و بررسی، گل‌افشان مسئول روابط عمومی و فرهنگی، دادرس مدیر نیروی انسانی معمایی مسئول تعلیم و تربیت و بختیاری مسئول پشتیبانی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *