دیدار و نشست مشترک رئیس آزمایشگاه پیش بالینی و معاون پژوهشی پژوهشگاه رویان

رئیس و معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران (TPCF) باهدف گسترش فعالیت‌های مشترك درزمینه‌ی تحقيقات پيش باليني با معاون پژوهشی پژوهشگاه رویان دیدار کردند.

این نشست مشترک با حضور دکتر محمدرضا آی رئیس و دكتر احسان شريف معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی، دكتر پروانه افشاريان معاون پژوهش و فناوري و دكتر الهام اميرچقماقي مدير دفتر نیازسنجی و پروژه يابي پژوهشگاه رويان و باهدف گسترش فعالیت‌های مشترک درزمینه‌ی تحقیقات پیش بالینی و ترویج آن 23 آبان ماه 97 تشكيل شد.
در ابتدا دکتر آی با اشاره به حمايت‌هاي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در خصوص تجهيز آزمايشگاه با سيستم‌هاي تصويربرداري پيشرفته‌ی ساخت شركت‌هاي دانش‌بنیان افزود: با توجه به اهميت تحقيقات پيش باليني و نقش آن در پيشرفت كشور، دانشگاه علوم پزشكي تهران فضاي موردنیاز براي راه‌اندازی این آزمايشگاه را در اختیار ما قرار داد.
در ادامه دکتر شریف به معرفی خدمات آزمایشگاه پیش بالینی و تجهیزات پيشرفته ويژه تصويربرداري حيواني نصب‌شده در آزمایشگاه پرداخت.
در این جلسه دکتر افشاریان جهت انعقاد تفاهم‌نامه با آزمایشگاه پیش بالینی اعلام آمادگي کرد و ابعاد مختلف این تفاهم‌نامه بررسي شد.
در پیش‌نویس اولیه این تفاهم‌نامه آزمایشگاه پیش بالینی متعهد به ارائه تخفیف برای محققین معرفی‌شده از سوي پژوهشکده رویان شد و از طرفی این پژوهشکده متعهد به معرفی فعالیت‌ها و تجهيزات آزمایشگاه پیش بالینی به‌عنوان رکن اصلی اين تحقیقات به محققین در کنگره‌ها و رویدادهای مرتبط با پژوهشكده شد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت آزمایشگاه به آدرس http://tpcf.ir مراجعه نمایید.
 
خبرنگار: زهرا قدیری
عکس: راضیه سلگی
زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری