ششمین و آخرین کارگاه آموزشی آنلاین ویژه هفته سلامت روان برگزار شد

مرکز مشاوره و راهنمایی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه همزمان با هفته سلامت روان، در مجموع 6 کارگاه آموزشی آنلاین را با محوریت نیک زیستی جوانان در دوران کووید 19 و در فضای اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، آخرین کارگاه آنلاین مرکز مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین روز از برگزاری «دومین همایش کشوری نیک زیستی» با محوریت نیک زیستی جوانان در دوران کووید ۱۹ و با موضوع پرورش تاب آوری «ویژه دانشجویان بین الملل و با زبان انگلیسی»، روز سه شنبه 22 مهر 99 از ساعت 16 تا 18 به صورت مجازی و تدریس امید علایی عضو فدراسيون جهاني كوچينگ و انجمن كانادايي روانشناسي مثبت برگزار شد.
علایی در این کارگاه به تعاریف و کاربردهای تاب آوری و تاریخچه مختصری از مطالعات تاب آوری در روانشناسی، بررسی ابعاد مختلف تاب آوری روانی و عوامل پرورش آن، آشنایی با تفکر خوش بینانه و تنظیم احساسات به عنوان دو عامل اساسی و ... پرداخت.
وی همچنین در پایان کارگاه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.
در انتها و بعد از پرسش و پاسخ شرکت کنندگان، دکتر نغمه تقوی دبیر علمی همایش ضمن اعلام برنامه های آتی برای دانشجویان بین الملل، از تمامی دست اندرکاران برگزاری دومین همایش نیک زیستی جوانان، تشکر و با ایراد سخنانی درخصوص همایش و کارگاه های برگزار شده، همایش پایان یافت.
توضیح اینکه، مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان معاونت دانشجویی فرهنگی به مناسبت هفته سلامت روان، از 20 مهر به مدت 3 روز، در مجموع 6 کارگاه برای متخصصان و همچنین عموم دانشجویان برگزار کرد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88964004 تماس و یا به کانال تلگرامی مرکز مشاوره به آدرس
@consulting_center_tums مراجعه کنند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *